husaberget Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Hei, er det noen som vet hva originalt innpress er på en Chevrolet Silverado K2500 91 mod.?? Det stod ingenting i vognkortet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 h t t p : / / w w w . h o m e . n o / p a j e r o / F e l g e r . h t m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 OT, siden Audi er best lurte på hvorfor jeg slettet linken. Linken som lå der var ikke til korrekt side, den gikk til en virus spam side. Nå er den rettet. Eksempel på at hva du ser i tekst og hva som er selve linken kan være to forskjellige ting: www.bilforumet.no Sorry OT. :diespam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husaberget Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Okay, takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husaberget Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hei igjen. Ser på siden home.no/pajero/felger at det er ET 44 som skal være til min bil, men lurer fælt på hvor han har fått det tallet fra, da ikke bergheim eller andre firmaer som selger chevrolet kan svare på hva disse bilene har som originalt innpress. Sliter litt med biltilsynet her nede i Kr.sand som dere skjønner, så jeg håper noen kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Sjekk om det står på innsiden av felgene dine, hvis du har originalfelger da. Det kan også stå der senterkoppen din er satt fast. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Er vel stort sett backspace som blir oppgitt på felger til amcars Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
husaberget Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Problemet er at jeg ikke har originalfelgene. Kan ikke se for meg at det er mange av de bilene som fortsatt kjører rundt på originalhjul. Fikk låne et sett med normale lettmetallfelger (som gikk innforbi skjermene)når jeg skulle vise bilen, men da måtte jeg ha tuv-papirer på hjulene + at jeg fremdeles måtte dokumentere hva bilen skulle ha i original-innpress... Blir så sur når det skal være såååå vanskelig hos biltilsynet.. Jeg så jo for meg at de måtte bli fornøyde bare hjulene gikk innforbi skjermene, men neida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Vet ikke om dette virker men se om du finner noe her: http://www.vinquery.com/coverage.aspx Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Du finner nok ikke info om hjul ved å sjekke VIN# som i linken over her. Du får høre med AMCAR om dei sitter inne med den infoen du trenger, hvis dei ikke har det, så får du sende en mail til GM sitt hovedkontor, eller en forhandler i USA og spørre om dei kan gi deg den infoen du trenger på backspace og offset til OEM felgene Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 ka pikk som ber om tuv papir på noen heilt vanlige alu felger? NM i og være sur kjærring eller.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg