Danny Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Mye skal du ha for intercooler mrsnikksnakk ;)? Men 130 hk tror jeg skal ha gt17 truboen org... veldig usikker, men... Det kan du ifåsfall sjekke opp.. om du har den så har du et godt utgangspunkt ;) Tror faktisk ikke du trenger og bytte clutch om du holder deg under 200 hk. Ville ihvertfall beholdt clutchen du har, og slitt den først. Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 ja har du 130hke har du vnt 17. garret gt1749va mens den 150hk kjører gt1749vb. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hvor mye kan man hente ut av turboen jeg har da? Er keen på litt mer enn bare chip, men vet liksom ikke hva jeg skal gjøre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Mye skal du ha for intercooler mrsnikksnakk ;)?Men 130 hk tror jeg skal ha gt17 truboen org... veldig usikker, men... Det kan du ifåsfall sjekke opp.. om du har den så har du et godt utgangspunkt ;) Tror faktisk ikke du trenger og bytte clutch om du holder deg under 200 hk. Ville ihvertfall beholdt clutchen du har, og slitt den først. vet ikke riktig jeg.... kom med ett bud, men ikke skamm bud hehe. har også en map sensor hvis noen trenger det. Bilde av IC ser du på bilde jeg har...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Er det med trykkrør osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 du må vel uansett bygge egen rørgang alex? men eksos, filter og chip så er du godt igang vettu :) evt dyser, IC og clutch da så har du en sprek diesel og uvanlig fet lyd til å være diesel ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 du må vel uansett bygge egen rørgang alex? men eksos, filter og chip så er du godt igang vettu :) evt dyser, IC og clutch da så har du en sprek diesel og uvanlig fet lyd til å være diesel ;D Dette får vi diskutere i helgen ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Er det med trykkrør osv.? har de røra jeg brukte... en eller to må kansje byttes ut... Å mann trenger ikke bekymre seg for clutch hehe. ikke får du mærmer deg 180 hk å oppover. Har selv ca 170 i min å det går så fint det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Har lest om en som kjører med orignal gti clutch i bilen sin, og den har 500+ hp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Skal tenke på det ;)! Har veldig lyst på IC! alex_89_p: Du skal ikke ha noe problem med og få til en 200 hk + i bilen din. Selvføglelig med alt dette andre også. Den turboen holder. Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Skal tenke på det ;)!Har veldig lyst på IC! alex_89_p: Du skal ikke ha noe problem med og få til en 200 hk + i bilen din. Selvføglelig med alt dette andre også. Den turboen holder. Alt dette andre også.. som..? Dyser Chip IC Eksos Filter ?? Du mener turboen skal holde til 200+ ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Alt dette andre også.. som..? Dyser Chip IC Eksos Filter ?? Du mener turboen skal holde til 200+ ? ;) Turboen holder til mer en 200 :) Kjenner og vet om folk som har hatt 240 i bilene med original turbo. Fikser du eksos, IC, (mulig dyser, er usikker. ikke sikkert du trenger dette) og filter. (filteret vil du nok ikke få noe effekt av) Chiper du den etter dette hos noen som vet hva de driver med og ikke har et standard software de bare putter inn og tror du har gjort en god jobb, så får du glatt over 200 hk. Og det går bra i disse dieselbilene :P! Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Okei! :) Noen du anbefaler eller? Tenkte litt på bsr.. Hva tror du om de? Trenger jeg eksos hele veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 strak 2,5-3" hele veien persson ;D bråker ikke så ille som strakrør på bensin bare suser masse =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 bsr har jeg ikke hørt om :) Men det finnes helt sikkert mange som vet veldig godt hva de driver med :) Som "kimbeer" sier, så trenger du eksos hele veien ja :) noe annet vil du ikke få særlig effekt av. Vet ikke hvor stor forskjell det er på de forskellige effekt annleggene, men vil tro det er mye av det samme så lenge du kjører strakt;) Lyden blir rimelig heftig også! Ikke den brommingen du får på bensin nei, men kommer en blåselyd som høres bra ut, og en del hissigere lyd når du drar på og kjører på turtall :)! Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.