Gå til innhold

Golf 4 1,9Tdi 1998 Øke hk

Ranger emnet


conter

Anbefalte innlegg

Mye skal du ha for intercooler mrsnikksnakk ;)?

Men 130 hk tror jeg skal ha gt17 truboen org... veldig usikker, men...

Det kan du ifåsfall sjekke opp.. om du har den så har du et godt utgangspunkt ;)

Tror faktisk ikke du trenger og bytte clutch om du holder deg under 200 hk.

Ville ihvertfall beholdt clutchen du har, og slitt den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja har du 130hke har du vnt 17. garret gt1749va mens den 150hk kjører gt1749vb.

Audi S4 c4:

 

034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance.

 

maped by 034 Motorsport. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo:

 

Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump ,

Ferita exhaust 2,5. 

 

Custom maped by Anders Ringstad 

 

Dyno: whp 380hp / 590nm

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skal du ha for intercooler mrsnikksnakk ;)?

Men 130 hk tror jeg skal ha gt17 truboen org... veldig usikker, men...

Det kan du ifåsfall sjekke opp.. om du har den så har du et godt utgangspunkt ;)

Tror faktisk ikke du trenger og bytte clutch om du holder deg under 200 hk.

Ville ihvertfall beholdt clutchen du har, og slitt den først.

 

vet ikke riktig jeg.... kom med ett bud, men ikke skamm bud hehe.

har også en map sensor hvis noen trenger det.

 

Bilde av IC ser du på bilde jeg har......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette andre også.. som..?

 

Dyser

Chip

IC

Eksos

Filter

??

 

Du mener turboen skal holde til 200+ ? ;)

 

 

Turboen holder til mer en 200 :)

Kjenner og vet om folk som har hatt 240 i bilene med original turbo. Fikser du eksos, IC, (mulig dyser, er usikker. ikke sikkert du trenger dette) og filter. (filteret vil du nok ikke få noe effekt av)

Chiper du den etter dette hos noen som vet hva de driver med og ikke har et standard software de bare putter inn og tror du har gjort en god jobb, så får du glatt over 200 hk. Og det går bra i disse dieselbilene :P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bsr har jeg ikke hørt om :)

Men det finnes helt sikkert mange som vet veldig godt hva de driver med :)

Som "kimbeer" sier, så trenger du eksos hele veien ja :)

noe annet vil du ikke få særlig effekt av. Vet ikke hvor stor forskjell det er på de forskellige effekt annleggene, men vil tro det er mye av det samme så lenge du kjører strakt;) Lyden blir rimelig heftig også! Ikke den brommingen du får på bensin nei, men kommer en blåselyd som høres bra ut, og en del hissigere lyd når du drar på og kjører på turtall :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår