VolvoTore Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hei! Noen som kunne tenke seg å modde denne bilen? Gi meg noen gode idéer om hva jeg skal gjøre med den.... Tenkte jeg skulle gjøre dette: - Bross styling - 17" JP felger (eller Eiker-felger) - Senking - Eksos på begge sider bak - Grøftelys i skjørtet foran - Vinge (gruppe A kanskje...) Ikke alu.vinge eller noe sånt... Her kan det gjerne puttes inn terninger og litt sånt :) Volvo1 Volvo2 Volvo3 Noen som kan komme med noen bra forslag? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 jeg tror det blir vanskelig å modde noe særlig utifra disse bildene. dem var veldig kornete, tatt med analog kamera og scanna inn? Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 De ble tatt med analogkamera ja... bestilte dem på cd fra Preus foto. Syns det er dårlig oppløsning på dem selv også. Skal undersøke om jeg kan få låne digitalkamera... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg