JChE Skrevet November 10, 2010 Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Haha. En tidligere kollega hadde en brun Tercel, den kalte vi "G35", eller geitosten. Fordi den var helt firkanta og helt brun :D 4A-GE er en artig motor på 125(ca) hester, det er en 1,6 twincam med 16V og innsprøytning. Kan nok være litt jobb å få den innsprøytninga til, er ikke sikker. Men sikkert mulig å hive forgasser på istedet. Disse motorene finner du i Corolla GT Twincam fra 80-tallet, og MR2 fra samme periode. 4A-motoren jeg nevnte er en 1,6 forgasser fra Corolla, den har 85hk og burde passe greit i en tercel. Men det blir nok en litt liten økning til at det er noe vits. Hva som passer på girkasse og slikt ANER jeg ikke :) Forresten, er motoren på langs eller på tvers i tercel? Ble litt i tvil her... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panser Skrevet November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 (endret) tøfft. Mr2 av den årgangen begynner det å bli lite av, men har faktisk en i sikte, som står i en garasje hos en gamling :D Får hoste frem et forslag om at jeg gjerne rydder og støvsuger garasjen. Motoren står på langs. Dog meget synd at det kun er konstant driv fremme... Men plusset er jo sperra bakdiff :===) Meget meget gøy!! Endret November 10, 2010 av Panser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panser Skrevet November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 Her er stolt Bestefar som har hospitert hos brannvesenet. Det ble utdelt diplom. http://i39.tinypic.com/spvk83.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg