Gå til innhold

Dynamo trøbbel...

Ranger emnet

Rockford_fosgate_no66

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som kan hjelpe meg??

Hvordan finner man ut om det er laderegulatoren som er gåen eller om det er noe annet som gjør at dynamoen ikke vil lade?

HVa koster det eventuelt og bytte regulatoren?

Noen som vet noe?

Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4)

2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+)

1. plass norges cup dbdrag 2007

Pers dbdrag 158 dB

Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn ca MIDT imellom 14,5 volt.... Noen som vet forskjellen på en elefant....? ;) Svar i skjult tekst.....

Lyser ladelampa...? Det er bare å skru ut børstebrua og kikke litt på den... Hvit og svart, sikket 2ea stjerneskruer.... Da får du tatt en kikk på børstene og så ser du inn på sleperingene om de ser ut som russerhorer.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk for tipset...

Lade lampen lyser av og til ja.... lyser hele tiden når batteriet begynner og bli dårlig.....

Lurer på og kjøpe meg en overhalt dynamo...slik bytte deal....verkstedet får min og jeg får en nyoverhalt i bytte + et mellomlegg selvfølgelig...

hva tror du om den løsningen=?

Pers dbdrag 158 dB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRiver du med dynamo overhalling eller bare kødder du med meg?

SKulle uansett fått fikset den i alle fall.... den jeg har i nå spiller på siste verset....hehe.....fant noe dritt på et opphøggeri.....

Pers dbdrag 158 dB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rockford_fosgate_no66

DRiver du med dynamo overhalling eller bare kødder du med meg?

SKulle uansett fått fikset den i alle fall.... den jeg har i nå spiller på siste verset....hehe.....fant noe dritt på et opphøggeri.....

Driver med det ja.... Ikke på fulltid, det er mer hobby, er flymekaniker på dagtid og har tilgang til alt tenkelig utstyr. Tid/pris kommer an på hva som må byttes, og hva av dette bosch har på lager i Stavanger... Garanterer at det blir mye penere og minst like bra som en byttedynamo. Det som må byttes blir byttet. Leif-Egil(Cheron): Hvis jeg vet hva dynamo det er skaffer jeg delene på forhånd og gjør jobben på en kveld....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider