Gå til innhold

Rolls Royce Custom Painting

Ranger emnet

SinnSykShit

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er en gjeng maleglade gutter som fikk en ganske kul jobb i sommer. Vi fikk i oppdrag å male en Rolls Royce Silvershadow 68' , Og den skulle males som John Lennon sin Rolls Royce Phantom. Vi tenkte dette var en ålreit sommerjobb, men det tok MYE lenger tid enn vi trodde, og bilen har endelig blitt ferdig etter 6mnd arbeid.

Dealen var at vi skulle male denne bilen gratis, for morro skyld og egenpromotering. Men siden vi har brukt så lang tid så har vi prata mye om hvor mye det egentlig ville ha kosta å fått lakkert en bil slik hvis man skulle satt proffe folk til jobben.

Har leta litt rundt på nettet, og det er mulig jeg er dårlig til å lete, men har ikke funnet så mange som driver med dette i Norge.

Så derfor lurer jeg på om noen her vet noe om hvor mye det ville ha kosta?

Eventuelt vet om noen firmaer etc. som driver med dette som jeg kan spørre?

For å se bilder av orginalbilen se HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja det var en meget spesiell lakkering. Er veldig mange detajler. Du kan komme innom verkstedet mitt med bilder av hvordan bilen er nå og bilder av hvordan du tenker at bilen skal se ut ferdig. Dvs en sketch av bilen med hvordan motivene er :) Send meg en pm!

Jeg tolket det som at bilen var ferdig lakkert, men at han var nysgjerrig på (sitat) "hvor mye det egentlig ville ha kosta å fått lakkert en bil slik hvis man skulle satt proffe folk til jobben". Eventuelt om noen vet om firmaer etc. som driver med dette som han kan spørre (hva det ville kosta).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer henne. Bilen ble ferdig malt fredag som var, det som gjenstår er interiør og no motorarbeid. Men det har jo egentlig ingenting med saken å gjøre!

Jeg har forståelse for om lakkerere kanskje ikke har lyst til å si hvor mye det ville ha kosta, men jeg håper på å få ett svar forde =)

Jeg skjønner også at det sikkert er vanskelig å gi en eksakt pris på hva det ville ha kosta, men om noen vet sånn cirka, så hadde det vært morro.

Hvis du fortsatt vil se bilder av bilen, så kan du besøke bloggen SinnSykShit.com

Har desverre ikke bilder av bilen helt ferdig, akkuratt nå står bilen langt unna der jeg bor, så jeg venter med å ta disse til interiøret er på plass. Men hvis du blar litt nedover så finner du prossess bilder, hvor bilen er nesten ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider