wunderbaumen Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Hei! Har skaffa sjalusi/laksetrapp,rattpels,50 wunderbaum,racingseter,soting,terninger,powerfilter og eksos til volvo 240n min. Men det er en ting som mangler. Fattern sa at han hadde et juletre i sin volvo amazon rundt 20 Ar tilbake. Jeg har vErt pA elkjQp,bilXtra,biltema,torsjov,europris,clas olsson men ingen har det! Det er et mini juletre med bittesmA lysperer pA, som lyser nAr du setter den inn i sigarettenneren. tror ogsA det skal ha sugekopp under til festing pA dashbord. Har noen peiling pA hvor jeg kan fA et slikt juletre, eller vet noen hva jeg snakker om? Jeg trenger dette juletreet sA sArt :) hadde vArt kult med svar!!! TAKK! Siter Gul Volvo 240 GLT :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 biltema skal ha juletre jo! det har dem hatt i hvertfall inntil nylig i mjøndalen. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Biltema har alltid hatt juletre, hadde selv juletre i corollaen jeg hadde :D Biltema har også tastatur til dataen din, så får du skrivd "æ", "ø" og "å" istedet for alle andre rare bokstaver... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Jeg har vErt pA biltema, http://www.biltema.no/Bil---MC1/Biltilbehor/Interior-tilbehor/Julegran-12-V/ Og så trenger du i samme slengen: http://www.biltema.no/Kontor---Teknikk/Datamaskin/Tilbehor/Multimedietastatur/ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaumen Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 KONGE!!!!!! Dere har peil! tusen takk! 100% harry nA! og jeg har tastatur, har bare nylig reformatert PCn og har ikke bytta sprAk :p Siter Gul Volvo 240 GLT :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 har ei sånn eg og ;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg