DzeStiger Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Noen som vet hvordan man får av "dørtrekket" i bagasjedøren? Skal montere en visker som jeg har hatt liggende siden bilen ble kjøpt. Forrige eier hadde tatt den av. Er dette kompliserte ting å få til selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Skal vi se om jeg husker det. Skal være to skruer under lokket der varselstrekanten ligger. (De skruene som holder stroppen på plass) Så er det skruer på hver side inne i håndtaket. Ellers så er trekket klipset på, men de sitter noe grønnjævlig. Prøv å rykk forsiktig i håndtakene først, så jobber du deg derifra. Trekket er klipset hele veien. Edit: Er en stund siden jeg gjorde det, men mulig du må av med dekslene rundt bakruta. Disse er også klipset på. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DzeStiger Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ok. Skal prøve meg fram. Men hvordan fungerer spylerdyse på bakviskeren? Kommer væsken ut gjennom selve viskerarmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Du trenger jo ikke å ta av trekket i bakluka for å bytte visker?! Har du ikke bilen tilgjengelig siden du spør om hvordan spylerdysa fungerer? Helt nederst på viskern er det ett plastlokk, løft opp det så ser du dysa. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Noen som vet hvordan man får av "dørtrekket" i bagasjedøren? Skal montere en visker som jeg har hatt liggende siden bilen ble kjøpt. Forrige eier hadde tatt den av. Er dette kompliserte ting å få til selv? Du trenger jo ikke å ta av trekket i bakluka for å bytte visker?! Har du ikke bilen tilgjengelig siden du spør om hvordan spylerdysa fungerer? Helt nederst på viskern er det ett plastlokk, løft opp det så ser du dysa. Han skal ikke bytte visker, han skal sette på en visker som forrige eier har tatt av... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DzeStiger Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 komplett visker m motor ja. riktig :) Når jeg får tid. Alt av sånn demontering pleier å ta dobbelt så lang tid som man tror når man ikke er helt sikker på hvordan tingene "egentlig" er festet... takker for info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 hvorfor i all verden vil du montere det? det er jo noe av det største DRITTET di noen gang har lagd... den kommer GARANTERT til og ryke...helt ubrukelig med visker bak på en bil!!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg