CZT Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Noen fra stord? Regner med jeg må bli med dama til Stord (hvor hun kommer fra). Er det noen plasser bil folket samles..hvis de eksisterer i det hele tatt på den øya der hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet September 4, 2002 Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Jeg er sikkert eneste fra Stord som er medlem av Bilforumet, men vi er nå en gjeng som pleier å samles på hurtigbåt-kaien mer eller mindre daglig, sånn litt utpå kvelden.. men du finner nok ikke noen sinnsyke verstingbiler her da... Du får se etter GT-R'en min når du kommer - gi en lyd om nårtid du kommer så skal jeg ta den ut en tur. Regner med det er din bil det er bilde av i avataren?:) (Klikk øverste link i signturen min for å se hvordan GT-R'en ser ut...) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 nei det er nok ikke min bil. Har ikke fått fri til og hente bil i tyskland enda.. men jeg får annledning blir det nok en eller annen japse bil. Antagelighvis en 200SX S14 97mod eller nyere. GTR er fete biler det :) Skal skrike ut når dama drar meg med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg