alexanderb Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Har hørt at de ikke kan finne nye feil, eller gi deg mangler på nye ting på etterkontrollen? Si at jeg har bilen på pkk, får en 2er feil og må på etterkontroll, kan de da f.eks ikke si noe på om jeg senker bilen og soter alle rutene i mellomtiden? Litt på spissen, men dere skjønner hva jeg mener. Har en liten idè på gang her skjønner dere :) Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 De kan i prinnsippet ikke finne nye feil nei... Men det finnes unntak for enhver regel, som om det går på trafikksikkerhet osv så tar de deg nok. Er jo lov å prøve=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Oki, ser den. Men de begynner vel ikke å sjekke andre ting? Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 De skal i utgangspunktet ikke det nei, men kommer du med shiny nye coilovers e.l. ja...du skjønner tegninga... Men de skal ikke leite etter nye feil nei... Ville tenkt meg om to ganger om du har planer om å prøve å lure dem. Vent heller til bilen er godkjent :thumb Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Vent heller til bilen er godkjent :thumb Enig der:) Kjipt å måtte demontere igjen og vise bilen ENNÅ en gang! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Var bare et eksempel, det med senkinga. Gjelder noe annet, en bitteliten fillefeil som han fant fordi han var usedvanlig pirkete. Men kan bytte den lille tingen med den andre lille tingen som er på den andre siden, så det burde gå greit :) Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 eller kan du kjøpe ny.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Den delen er litt vanskelig å få tak i har jeg funnet ut :P Du kan jo prøve? Elektriske (amerikanske) belter til en Mazda MX3? Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Jeg hadde bilen på etterkontroll etter at ABS ikke fungerte, da opplyste de meg om at begge fjærene foran var knekt, men at de godkjente den fordet, siden det var etterkontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Takk :) Er litt i den stilen jeg håper de reagerer mot meg også :) Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 når vi først snakker om etterkontroll, koster etterkontrollen like mye som selve kontrollen? Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Nei, men har denne feilen noen praktisk betydning annet enn at du må strekke deg etter beltet? Hvis ikke burde det ikke vært mangel. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Den er blitt litt "flisete" akkurat der hvor glidelåsen på jakka mi har slitt inntil den. Ikke over hele, men på den ene "siden". Ca 4 cm langs kanten, om du skjønner? Fikk beskjed om at etterkontrollen kom på 250 kr. Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 På en etterkontroll skal dem bare sjekke det som var mangler på første kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderb Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 På en etterkontroll skal dem bare sjekke det som var mangler på første kontroll. Er det jeg satser på :) Siter Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg