240inkagul Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Noen som har et tips om hvordan få løyst dinna store muttern som man justerer fjøra opp og ned på et justerbart senkesett? den set blegg fast,har prøvd det meste,virker som den har eiret fast,er det et slags middel man kan legge det i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240inkagul Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Ingne som har en god ide? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivioynar Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 prøvd med varme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Rengjør godt med stålbørste og trykkluft først, deretter sprayer du på godt med WD-40 og lar det virke noen minutter:) Evt. varme etterpå dersom det ikke funker.. Jeg brukte et skrujern og en liten hammer for å slå mutteren forsiktig rundt da jeg klarte å miste nøkkelen til muttern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240inkagul Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Har prøvd med wd-40,den set steike fast,klare ikkje løyse den samma fan :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 stort flatt skrujern/meisel og så gi den en saftig kakk med en hammer elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg måtte bruke den metoden, fungerer bra, men mutteren får seg en del juling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg måtte skifte mine på Porsche 928-en fordi de hadde korrodert helt sammen (alu). Håper du slipper det! Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240inkagul Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Den er av aluminium,å det er jo helt tåpli å bruke aluminium mot stål. men trukje ej klare å skifte bare muttrane,for der er ei slags hylse øverst på dempern,vekje om det går and å fjerne den,for da fær vel olja ut av dempern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg måtte ty til svær hammer når justeringsskivene på bakdemperene mine hadde satt seg fast. Tok ut hele demperen, satt i skrustikka og slo løs :P Det gikk til slutt, selv om den ikke ble så pen etterpå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Jeg har smørt mine inn med noe lager greas i håp om at de skal bli lettere å jobbe med når jeg må stille på det igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 (endret) Hvor lenge har dere kjørt med disse coilover settene? Jeg har kjørt med mitt i ca 7-8mnd, har ikke dette problemet på mine.. Endret Desember 3, 2009 av Slettet bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Har kjørt ca 3 mnd, skrudde på de for 2 uker siden pga en klunkelyd og da var de gode å jobbe med :) Kommer nok til å skru litt på de avogtil slik at de ikke korroderer helt fast! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Har kjørt ca 3 mnd, skrudde på de for 2 uker siden pga en klunkelyd og da var de gode å jobbe med :) Kommer nok til å skru litt på de avogtil slik at de ikke korroderer helt fast! Hmm, såpass..:) Kanskje ikke så dumt å spyle/rengjøre de en gang i blandt, skru litt på skruene og deretter spraye med f.eks WD40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240inkagul Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Mitt har stått på et år,eine framme var lett å løyse,men andre sida set de steike fast,so tru ej må leite fram slegga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg