al3x Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Hvor lenge har dere kjørt med disse coilover settene? Jeg har kjørt med mitt i ca 7-8mnd, har ikke dette problemet på mine.. 2 år nesten uten at det ble justert? Noe sånt. Men smurte opp gjengene med fett etterpå, noen måneder senere måtte jeg til med hammer igjen. Sånn er det med galvaniserte sett. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Smør inn med kjærra, det forsvinner aldri, og gjør at skruene ikke ruster og aluminium ikke eirer. Bruker alltid kjærre når jeg skrur på båt motorer, vis ikke blir man aldri å fa ut skruene! Dessuten lukter det godt :D Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Smør inn med kjærra, det forsvinner aldri, og gjør at skruene ikke ruster og aluminium ikke eirer. Bruker alltid kjærre når jeg skrur på båt motorer, vis ikke blir man aldri å fa ut skruene! Dessuten lukter det godt :D Hehe! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Hvor lenge har dere kjørt med disse coilover settene? Jeg har kjørt med mitt i ca 7-8mnd, har ikke dette problemet på mine.. 25år... Originalt på Porsche 928. Tror ikke de var rørt siden bilen var ny, det var bare å gi opp å justere noe der. Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 mange jævlig dumme forslag her! for det første, ikke smart og varme siden det er demper på innsiden, og det er ikke særlig gunstig, heller ikke særlig fint for gummi tettninger. stålbørste er heller ikke noe fint på gjenger, spesielt ikke rustfritt eller galvanisert siden det skjærer seg fort. prøv heller en Km nøkkel med langt håndtak, nødløsning er dor og hammer med da ødelegger du mutteren. kan godt fyre på med masse bra smøring, gjerne litt tykkere enn wd-40. aller først ta og rengjør så godt du klarer, og gjør det etter du har fått løst mutteren. så smører du inne godt med fett som sitter lenge ala det som brukes på løftekroker til heisekran og sånn.. (type man ikke klarer og vaske bort) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 hvis du ikke klarer å skru løs: Hent deg et metallrør på ca 1 meter og tre deg over fastnøkkelen/skiftenøkkelen eller hva du bruker....da får du lenger arm og det blir lettere å skru:D Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.