Gå til innhold

crazyclomp's Volvo 740 stv prosjekt

Ranger emnet


crazyclomp

Anbefalte innlegg

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet -.-'

Blir vel et helvete å fikse det.. Ikke kan jeg sveise, og ikke har jeg råd til å få verksted til å sveise det.. Helvete :lol:

 

 

Har du kjøpt bilen når du viste det var en sånn mangel på den eller er det "arvegods"?

For og få en litt mer attraktiv tråd bør du bruke mye bilder!

 

Men ikke for og pirke:

" Prosjektforum (18 som leser)

Helst noe mer omfattende enn å senke bilen og sette på større felger..."

 

Skal du ha kommentarer og så videre bør du gjøre ting som fatter innteresse ;)

 

Lykke til videre. :)

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt bilen og visste om feilen :P Men visste ikke at det var så gale :lol:

 

Kan jo ikke si jeg har lite bilder ;P Laster jo opp bilder daglig :D

Det som er saken er at jeg aldri i mit liv har skrudd på en bil før, så begynner i det små :) Såe, foreløpig er det nok ikke sååå masse interesse for de som har skrudd en del selv. Enda!

 

Må først få fikset en motorsykkel som naboen purrer litt på :P Så må jeg tømme garasjen, så skal dere se at det blir lit mer omfattende arbeid på bilen. Alt til sin tid x)

 

Men har gjort litt idag også :p

 

Et bilde av en av de gamle pluggene :O

DSC00325.jpg

 

Var og handlet litt idag også :D

 

Kunne ikke gå fra denne :D

DSC00326.jpg

 

Litt mer knask

DSC00327.jpg

 

Eksentersliper

DSC00328.jpg

 

Med pute for rubbing og polering. Må se om jeg kan redde ihvertfall noen hvite deler :lol:

DSC00329.jpg

 

Fikk yttet de tennkablene, så nå er det ikke noe hopping når den er kald :D

DSC00330.jpg

 

Prøvde meg på å sote vinduer idag. Har aldri i mitt liv sotet vinduer før, så er ganske fornøyd for å være første gangen :)

Har ikke nærbilder, men ble ikke mye bobler eller kanter :)

DSC00331.jpg

DSC00332.jpg

 

Så må jeg bumpe den med eksosanlegget, har blitt større sprekk :s

Hvor kan jeg få tak i et sånt rør?

DSC00310.jpg

Endret av crazyclomp
Feil i bildene nok en gang -.-'
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få lakka bila der tenke æ, ser jo ut som den er blitt mala hvit, fangerne skulle no vertfall ha vært svart :)

Penta felger hadde gjort seg =D

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår