Gå til innhold

crazyclomp's Volvo 740 stv prosjekt

Ranger emnet

crazyclomp

Anbefalte innlegg

De folkene som skulle sende motoren min til omlastingen i Sverige der han som skal hente den for meg (noe sånt :g ) Hadde sendt feil motor, de sendte en chevy bigblock først :lol: Så siden de rotet og jeg får motoren min to dager senere enn det jeg skulle slapp jeg å betale resten av motoren.

Såee, jeg endte opp med fabrikkoverhalt B230ET med garanti i Norge. I tillegg til det følger det med alt an elnett som jeg trenger, pluss ny bensinpumpe og en gratis bakdif. Min utrolige pris er 2000,- :D:D YAY! Måtte bare spre litt glede 8)

Nevnte jeg gratis frakt? :g

Og så en lei nyhet fra han som sveiser. Var MYE mer rust enn det som vi først visste omm. Så han må ut med bensintanken og masse dritt for å sveise en hele god del mer enn det vi hadde avtalt. Ny pris 3500,- :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du berget deg fint med motorsakene! Stå på så blir det her bra skal du se!

Og 2000 kroner var gidd for pengene :p

Skal selv snart begynne på min bil med sveising.

Begge kanalene høyre og venstre, begge skjermbuer bak, frontramme +++++. Baller på seg når man skjærer vekk noe. Finner alltids mer :p

Peis på! Følger med her :)

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håper at alt går bra med motoren når den kommer imorgen :)

Hva mener dere jeg skal gjøre? Putte i og holde kjeft? Eller søke og alt det der? Den blir vel godkjent med den motoren uten noe mikk makk?

Takk for svar forresten :)

Kan også nevne at jeg aldri har skrudd på bil før :P

Random bilder:

DSC00804.jpg

DSC00806.jpg

DSC00794.jpg

DSC00792.jpg

DSC00803.jpg

Kjørte ene forhjulet opp på rampe og da ble jeg overbevist om at denne skal bli LAV! :D

DSC00768-1.jpg

Endret av crazyclomp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han på vei for å hente motor og deler igjen. Får håpe han kommer med det denne gangen. Eller sliter han big time!

Bilen står fortsatt på verkstedet, han sa at han ikke fikk start på den igjen :s Skal ned å se på den imorgen.. SKAL starte, ellers har han noe å forklare seg for :p

More to cum :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jo akkurat samme hopping og dansing med den sykt lave tomgangen som den hadde i vinter når jeg kjørte den tom og fyllte på noen dager senere :p Som om den tente på 2 syl liksom :D Men nok om det.

Duden som sveiset den har fått pengene sine og kommer opp med den ikveld. Da må den vel jekkes opp så jeg får tatt en titt :)

Kommer mer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvoen er hjemme! :D Wee!

Kommer bilder imorgen :)

Men en ting.

Når jeg svinger og kommer over x antall grader, så vil den liksom svinge selv :S Som at den tenker "Ja, vi skal rundt. Jess, jeg hjelper!" -.-

Og når jeg har full sving, kan jeg kjøre i ring i evigheter :s Skjedde etter jeg kakket hjulet med full sving i vinter :S

Hva har jeg ødelagt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider