rune83 Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Hei. har bytta motor i omegan,fusket gjorde den før motorbytte og fusker gjør den nå etter motorbytte.. fusker når jeg ligger på jevn gass i fek 80km/h. fusker i gasspådrag,dårlig respons på gass.. hva kan det være tro?? har prøvd å koble fra lambasonde,ble ikke anneledes.kan det være katalysator?? hvoran reagere bilene når de ryker?? skrangler i min kat når bilen står på tomgang!!! Mvh Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Da er nok innmaten i katalysatoren ødelagt og er dermed tett:) Jeg ville skrudd ned katalysatoren, skjært den opp fra oversiden og tatt ut innmaten, sveist den igjen og skrudd den på plass igjen med sveisen opp mot understellet på bilen så det ikke vises på f.eks EU-kontroller osv;) Der har du 10 lette hk ekstra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Da er nok innmaten i katalysatoren ødelagt og er dermed tett:) Jeg ville skrudd ned katalysatoren, skjært den opp fra oversiden og tatt ut innmaten, sveist den igjen og skrudd den på plass igjen med sveisen opp mot understellet på bilen så det ikke vises på f.eks EU-kontroller osv;) Der har du 10 lette hk ekstra ;) Ja,for har bestilt time på opel så dem skel feilsøke elekroniken mandag,men da skal jeg prøve og renske katalysatoren i helga;) satse på at den blir i orden at;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg