J.C Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 17" felger med nesten nye 215-45-17 dekk selges til rundt 5 lapper.... felgene er 5 eika RH alu felger... dekka er ganske nye men jeg husker ikke hvilke merke det er nå... Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Bilde? Boltsirkel? Osv. Mvh marius Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 boltsirkel er 114.3-5... har ikke bilde for øyblikket men jeg kan ordne;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 flotte saker da... Men da venter jeg spent jeg.. Impress da? rundt 40? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 tror inpresset er 40 faktisk. stikker ut å tar bilde nå;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Lekent! Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hadde jeg bare visst hvordan jeg la ut et bilde da:rolleyes: Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 du kan gå inn på www.home.no og opprette hjemmeside... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 har gjort det nå:) må bare vente litt så jeg får fixa bilder og sann Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 klarer ikke å fixe det engang jeg:rolleyes: Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 her har du bilde;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 de er litt møkkete men det er ikkno en svamp og litt såpevann ikke fixer:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 bra bilder må jeg si :) skikkeli imponert :) så litt firkanta ut.. og så er det jo bare 4 eiker.. ser ut som et bittelite ark med en rød X på her :) ;) hehe Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 samma her... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg