Turboboy Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 bilda funker ikkje mx6.. heyyou må fiksa!! :nono: Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Kan det være disse som er tilsalgs ?? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hva med og bare sende i mail til de som er inntresert ? det er ikke så forbanna vanskelig ! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 jaha.... er ikke meningen å utsette det sarte øyet ditt for et litt for stort bilde reinert..... det er ikke stort,bare anderledes;) bare å si ifra hvis noen er inteserte...de må bort og det haster egntlig litt oxo:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 vet du hvilken bil de passer?pris? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 boltsirkelen er 114.3-5....passer på noen toyota og nissan som jeg vet..hadde tenkt meg 5000 for de:) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 ingen som vil ha??? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14a Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg kan være interessert - men passer de på 200SX S14 tro? Boltsirkelen er riktig. Det er innpress og klaring til kalipper foran jeg lurer på. Vet du innpress? Hvis du vet fullt navn på felgen kan jeg prøve sjekke på nettet. Hva heter de for noe mer enn RH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Felgene skal passe på s14... innpresset er 40 tror jeg... vet desverre hva felgene heter.. Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 fortsatt ingen som er intersert??? felgene må bort så fort som mulig:( Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg