Scorpio Kay Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Thoresen du kunne jo senket den også :thumb sett på disse på scorpioen bare hvite http://www.fearless.no/images/felg/felg101.jpg Å prøv å få det nice.Husk senk å sot fører vinduet da blir det sikkert bra, håper jeg. Stå på :thumb Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Disse felgene var litt nice prøv på disse også hvis det går. Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoresen Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Kay, om du har navnet på felgene gjør du jobben mye enklere for meg.. :p Å få de felgene på det siste bildet ditt på bilen din blir så godt som umulig, med mindre du har et navn på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Kay, om du har navnet på felgene gjør du jobben mye enklere for meg.. :pÅ få de felgene på det siste bildet ditt på bilen din blir så godt som umulig, med mindre du har et navn på dem. Nai desverre har ikke navn på de. Ta en av disse du http://www.steinkjerbilformidling.net/page_1186390916093.html Bytt farge på bilen også:partyon: Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Det var :partyon: Nice, Takk lelwa Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 hehe. hadde bare et rush igår av og loke i ps litt fort :P kjeda meg.. virka det. hjelper og sleppe bilen i bakken og slenge på no rims :) Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 hehe. hadde bare et rush igår av og loke i ps litt fort :P kjeda meg.. virka det. hjelper og sleppe bilen i bakken og slenge på no rims :) Hehe, hjelper veldig mye:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Felga på den billedskjønne svarte Capri`n heter RS softspoke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Kay Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 Felga på den billedskjønne svarte Capri`n heter RS softspoke. ok takk:D Siter Ford Scorpio 2.9 Efi Ford Scorpio 2.0 Doch Ford Scorpio 2.0 pinto spinne bil Scorpio Forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg