wu-style Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 er det vannskelig å bytte topp pakning på en 85mod 112hk gti..? er usiker på motor kode da dette er en bil jeg vuderer å kjøpe. hvilken andre feil bør jeg se etter før jeg kjøper bilen. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Er en ganske rett fram jobb, ikke noe spesielt krevende. Du trenger vel og merke torx for å skru løs strekkboltene, og en momentnøkkel når det skal monteres igjen. La manifoldene stå på toppen, demonter eksosen mellom manifold og downpipe, eller nede ved frontrør/katalysator. Se om du kan se hvor pakningen er lekk, kan være skader/sprekker mellom sylindre og/eller kjøle/oljekanaler.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 ok fint :) da vet jeg hvem som skal få lov til å komme å hjelpe meg viss jeg plages :P Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 ok fint :) da vet jeg hvem som skal få lov til å komme å hjelpe meg viss jeg plages :P Hehe;) Ja, du har mobilnummeret mitt:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 japp. piggdekene passet foresten utrolig bra på ener golfen :) men tilbake til evnet. er det noen andre svakheter disse gtien har som jeg burde vite om..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 japp. piggdekene passet foresten utrolig bra på ener golfen :) men tilbake til evnet. er det noen andre svakheter disse gtien har som jeg burde vite om..? Tidligere eiere er nok det største problemet;) Denne oppsummerer mye om disse bilene.. Sjekk at det ikke er rusthull i kanaler og i gulvet og rundt bensinfyllingen. Andre mekaniske ting er relativt enkle å skifte ut, mer arbeid å sveise rust.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.