Gå til innhold

Airbrush lakkert van - amcar

Ranger emnet

anders92

Anbefalte innlegg

Hei :

Jeg hadde et amcar blad for endel år siden med bilder av en dodge, gmc eller chevy van som var forlenget, airbrush lakkert over hele bilen, med dioder i selve lakkeringene.

Husker den var helt syk! Har også sett bilen på norges varemesse en gang.

Noen som har noen bilder og linker til noen bilder og info om den? finner absolutt ingen ting om den noen sted :(

Endret av anders92

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :

Jeg hadde et amcar blad for endel år siden med bilder av en dodge, gmc eller chevy van som var forlenget, airbrush lakkert over hele bilen, med dioder i selve lakkeringene.

Husker den var helt syk! Har også sett bilen på norges varemesse en gang.

Noen som har noen bilder og linker til noen bilder og info om den? finner absolutt ingen ting om den noen sted :(

Mener og komme på noe sånt jeg også. Tror den var sort/lilla med dødningshoder på med dioder,men har ikke sett den siden jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og komme på noe sånt jeg også. Tror den var sort/lilla med dødningshoder på med dioder,men har ikke sett den siden jeg heller

Det var ikke den som hadde airbrusha New York @ night på sia, med dioder i alle "bygninge" som skulle være lys? Den (burde) iallefall ligge i autofils videoregister.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, Go-carter. Det er den!

Og ja, den var vel mørk lilla eller sort :D

Har brukt alt jeg har av søkeord på google osv, men finner absolutt ingen ting om den. Nå lurer jeg på om jeg skal gå igjennom den gamle bilblad samlinga mi, atter en gang for å se om jeg finner bladet! :P

:-) BMW E36 325ic

X - Renault 5, 1.1 Rattatoii!

X - Opel Omega B, 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider