Gå til innhold

Lakken preller av?

Ranger emnet


LeoNico

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var å vasket bilen min nå nettopp, da jeg så en feit luftboble i lakken når jeg spylte. Gjelder en E46 Touring som jeg kjøpte for to uker siden. Før jeg kjøpte den, var den blitt lakkforseglet og polert. Det var det samme på frontfangeren i forrige uke, men jeg tenkte ikke så mye over det og spylte vekk hele greia, uten å se fargeforskjeller under luftboblen.

Legger ved bilde

webo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilen vært lakkert?

Isåfall har vannet/luften kommet inn under den nye lakken pga dårlig lakkjobb...

Ville kontaktet personen du kjøpte den av og spurt om lakkeringen...Er bilen lakkert hos et firma pga skade eller privat hvitt (ikke svart),da kan du få dette fikset uten kostnader.Kommer litt ann på hvor lenge siden en evt lakkering har funnet sted.Men er det gjort hvitt,og det ikke er alt for lenge siden,da har du en lakkgaranti.

"Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilen vært lakkert?

Isåfall har vannet/luften kommet inn under den nye lakken pga dårlig lakkjobb...

Ville kontaktet personen du kjøpte den av og spurt om lakkeringen...Er bilen lakkert hos et firma pga skade eller privat hvitt (ikke svart),da kan du få dette fikset uten kostnader.Kommer litt ann på hvor lenge siden en evt lakkering har funnet sted.Men er det gjort hvitt,og det ikke er alt for lenge siden,da har du en lakkgaranti.

 

Takk for godt svar! Jeg skal ringe idioten i morgen, han har ikke svart på mail eller melding da jeg klagde på en vindusvisker som ikke fungerte heller, men denne gangen slipper han ikke unna :)

IKKE kjøp bil på Bruktbilhuset i Drammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har nok fått seg et kjapt lag med klarlakk, og så har de ikke gjort godt nok grunnarbeid.

Sjekk hele kjerra nøye så du ikke finner flere områder senere.

Klarlakken på disse områdene må fjernes, og så må det legges nye lag med klarlakk på.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår