Erik Braseth Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 er klar over det, men at de utytter bredden mere på 37,5 Står 37,5 på mine hella3000 pencilbeam lykter. Ikke snakk om mye lys i bredden der nei. Ser nesten ut som to laserstråler som lyser ganske langt, men veldig konsentrert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Står 37,5 på mine hella3000 pencilbeam lykter. Ikke snakk om mye lys i bredden der nei. Ser nesten ut som to laserstråler som lyser ganske langt, men veldig konsentrert. På 2 ellers like lykter har lykta med referansetall 17.5 bredere lysbilde enn 37.5. 37.5 lykta har meir konsentrert lys. Den må jo ha dette for å få meir lux på eit punkt! Eg sjekket opp dette når eg skulle kjøpe ekstralys til fattern sin Rav4. Det vart tilslutt Hella Rallye 3003 med blåe glass og referansetall 17.5 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/236527-ekstralys-trenger-forklaring-pa-referansetall.html Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hella Rallye 3000 holder lenge med 100w pærer så lenge man kjører. Kan nok bli værre når man står stille... Noen som har prøvd det settet med 4 i rack som de selger på Jula? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg