Gå til innhold

Pioneer spiller blir hælvetes varm!!?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Hei!

Har kjøpt meg en Pioneer DEH-7500MP spiller, og sitter i en VW Golf 95-modell. Problemmet er at når jeg setter i en CD og spiller den av en times tid eller noe rundt der, og tar den ut...så er den jævla varm! :( Samme er det med spiller'n! Hva kan være grunnen til at dette skjer?

Har jeg koblet noe feil?

Er det fordi jeg bruker den innebygde forsterker'n?

Tusen takk på forhånd!! :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by even_e84

som macgayver sa er dette helt normalt. alle spillerene jeg har hatt ble sinnsykt varme ihvertfall.

Så dette får jeg ingen alvorlige konsekvenser av? Ikke noe å bry seg om altså? Har det litt og si om at jeg bruker den innebygde forsterkeren også...?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du kjører VAG biler så er dette ett større problem enn på mange andre merker da VAG har så inni @£€£24@!! elendig plass i dashen.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rockford Seat

Men hvis du kjører VAG biler så er dette ett større problem enn på mange andre merker da VAG har så inni @£€£24@!! elendig plass i dashen.

Må si meg enig der!!!

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt inn i spillere i mange forsjellige VAG biler og på det omerådet suger de lut. .. På min Seat Arosa måtte jeg frem med Dremelen og fjerne en helv"¤"# stor plast dings som gjorde at spilleren ikke gikk helt inn i org. monterings hull. Til dvd spilleren tok jeg bare å heiv ut lufte dyser/kanaler :rolleyes:

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Hei!

Har kjøpt meg en Pioneer DEH-7500MP spiller, og sitter i en VW Golf 95-modell. Problemmet er at når jeg setter i en CD og spiller den av en times tid eller noe rundt der, og tar den ut...så er den jævla varm! :( Samme er det med spiller'n! Hva kan være grunnen til at dette skjer?

Har jeg koblet noe feil?

Er det fordi jeg bruker den innebygde forsterker'n?

Tusen takk på forhånd!! :)

Bare kjør,spill og vær happy.

Faktisk låter lydutstyr bedre når det oppnår en viss varme, derfor bør du være glad for at den blir litt varm. Mener jag leste et sted at CD-spillere er laget for å tåle en varmegang på 80 grader celcius, noe som er relativt varmt.

Mvh

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider