Gå til innhold

Hjelp! Fjærer ligger å gnir

Ranger emnet

Hansen89

Anbefalte innlegg

Sendt mail på at fjær var defekt og at jeg vil heve kjøpet. Så for se hva jeg for til svar:)

Regner med at det går veldig greit, du må sikkert forklare nærmere hva som er galt + sende bilder, så går det nok bra..:)

Dersom det ikke gjør det, anbefaler jeg deg å lese litt på http://www.forbrukerradet.no/;)

Denne siden har hjulpet med maange ganger :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det går veldig greit, du må sikkert forklare nærmere hva som er galt + sende bilder, så går det nok bra..:)

Dersom det ikke gjør det, anbefaler jeg deg å lese litt på http://forbrukeradvokaten.no/;)

Denne siden har hjulpet med maange ganger :thumb

Ja, må helt sikkert sende bilde. Bilder sier jo mer enn 1000 ord så:D Og ser jo ganske lett på bilde at det er noe som ikke stemmer:D Ja, takk skal jeg gjøre. Men for håpe det går lett for seg

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik lå fjærene på alle mine biler med senkefjører fra kr 2500 og nedover i pris. Fikk fortalt "at det blir bare slik med senkefjører". Syntes uansett at den ble "for hard i rompa" over standard norsk vei (terrengløype)så jeg skaffet meg skikkelige gassdempere bak. Da ble det bedre.

Javel! Sinnsykt irriterende å høre på den "klakke" lyden hver gang man kjører over en dump da!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dempere har ikke noe med saken å gjør, fjørene som skal holde høyden uansett om demperne er deffekte eller ikke. og senke fjører er ikke sånn. disse fjørene er rett å slett for slappe og dårlig kvalitet på stålet.

Som jeg sa. Billige fjører! Men det hjelper altså litt på å sette på noen skikkelige gassdempere bak. De fleste Opler har oljedempere bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme med en småfrekk off topic: Var det mye arbeid å montere fjærene? Har vurdert senkesett på min i evigheter, men er litt redd for at det blir for mye arbeid for en grønnskolling som meg :)

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider