Gå til innhold

Festebrakkett ekstralys

Ranger emnet

rstange

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg vurderer sterkt å sette på ekstra fjernlys på bilen, typen litt store bøtter :) Men er det noen som kan hjelpe meg med hvilket festebrakkett jeg skal kjøpe? Finner bare disse som går bak skiltplaten. Tenkte at det bør vel finnes noe som kan gå gjennom grillen? Vil helst ha noe som kan taes av lett uten spor, da jeg ikke tenker å kjøre med ekstralysene om sommeren :) Problemet mitt med tanke på disse brakkettene som går bak skiltet er at skiltet er ganske langt ned på min bil :P

IMG_0640.jpg

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte braketten til å sette bak skiltet jeg, det fungerte utmerket... kostet meg 750 totalt på biltema for brakett, 4 lyskastere og ledninger.

08.jpg

Lyser godt også

01.jpg

Edit: Jeg la nå merke til hvor "latterlig" lavt ditt skilt var plassert. Hvorfor er det slik på din bil?

[X] 2007 - Volvo C30 2.0D

[ ] 1991 - BMW e34 525i

[ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0

[ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D

[ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du spør godt, varierer vel litt hvor skiltet er plassert på disse bilene. Begge mine har skiltene nede. Den røde Stratusen flyttet vi skiltet opp når vi fikk lite USA-skilt, men i utganspungtet var det nede på den. Kunne selvfølgelig flyttet skiltet opp og satt skiltbrakkett bak, men vil helst unngå så mange hull i fangeren... Har fått på lysene nå, de ble veldig høyt opp :( Ta en titt i tråden min også! Ligger bilder av resultatet der.

Lyser det langt med de lysene? Eller får du en flekk rett forran bilen, tenker siden reflektorene er så små?

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du spør godt, varierer vel litt hvor skiltet er plassert på disse bilene. Begge mine har skiltene nede. Den røde Stratusen flyttet vi skiltet opp når vi fikk lite USA-skilt, men i utganspungtet var det nede på den. Kunne selvfølgelig flyttet skiltet opp og satt skiltbrakkett bak, men vil helst unngå så mange hull i fangeren... Har fått på lysene nå, de ble veldig høyt opp :( Ta en titt i tråden min også! Ligger bilder av resultatet der.

Lyser det langt med de lysene? Eller får du en flekk rett forran bilen, tenker siden reflektorene er så små?

Lyser godt fremover ja :) Men får nærmest tilsvarende resultat ved å sette inn Xenon lykter i hovedlysene mine. Fordelen er at jeg får spredd lyset godt ut i grøftene også... utrolig deilig på landeveien.

[X] 2007 - Volvo C30 2.0D

[ ] 1991 - BMW e34 525i

[ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0

[ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D

[ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider