Gå til innhold

Sterkest stål og best komfort

Ranger emnet

marexius

Anbefalte innlegg

Nokon sa til meg at europeiske biler var generelt sterkere i karoseriet og at dei va meira komfortable. Han sa og at japanske biler var bedre i driftsikkethet, men tåler mindre når det gjelder små ulykker (Dunke borti noko), samtidig som de hadde mindre komfort. kunne tenke meg å Utvide kunskap på dette temaet, Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at eldre japser har dårlig komfort om de sammenlignes med Audi BMW etc.

Har også kjørt en 95 Opel etellerannet og da var jo japsene temmelig like da det gjelder komfort.

Kjører nå en 2009 Toyota Hilux, å må si bilen er komfertabel å kjøre, men den mangler det siste da det gjelder finish og "sjel"...

Bilen er knall god, men alt er jo lagd av plast.

Fattern har en 2009 Subaru Forester, samme problemet der. KNALL bil, men du føler at bilen er satt sammen av resirkulerte brusflasker.

Da det gjelder bulking av bilen så er jeg såppas glad i fartøyene mine at jeg prøver å unngå det... Men skal du ha noe som du kan bulke med er vel en gammel Volvo 940 å foretrekke?

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon sa til meg at europeiske biler var generelt sterkere i karoseriet og at dei va meira komfortable. Han sa og at japanske biler var bedre i driftsikkethet, men tåler mindre når det gjelder små ulykker (Dunke borti noko), samtidig som de hadde mindre komfort. kunne tenke meg å Utvide kunskap på dette temaet, Takk.

Der er jeg ganske enig:) Har kjørt en god del gamle biler og inntrykket jeg sitter igjen med er at europeiske biler er mer solide. Tyske biler er laget av Nazi-stål sies det!:thumb

De har også bedre comfort, men dette er nok mye pga design innvendig og hvilke materialer som brukes. Japsebilene består nesten bare av plast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører bilcross, og det er STOR forskjell på både tyske og japanske biler når det kommer til hvor sterk de er i chassis. Kjører en Mazda 626, og må si at enda jeg har kjørt i både andre biler og autovern, så holder den seg utrolig godt sammen. Men har også sett biler som er most til de grader.

Det gjelder også komfort. Jobber som bilklargjører, og har vært borti MANGE tyske biler der hardplast dominerer. Dette gjelder også japanske, så jeg vil påstå at det er forskjell fra bil til bil. Kjører selv tysk nå, men har kjørt både japansk og tysk. Liker meg i begge alternativene.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider