Gå til innhold

Volkswagen Passat 1997, 133000 km., kr. 46.000, -

Ranger emnet

cecolon

Anbefalte innlegg

Kanskje den er for god til å være sann... Eier finner ikke servicehefte, og da jeg ringte Møller for å bestille kontroll, trodde de ikke på at den var gått 133 000 km. Den hadde heller ikke vært på service hos dem siden 2002.

De kunne ikke opplyse mer pga. personvern etc, men sa at når jeg kom innom måtte vi skifte eier - sikkert for at de da kunne opplyse mer.

Vi får se, han får lete godt etter heftet og så får jeg prøve å snakke mer med Møller dersom han finner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det kun du som kan avgjøre;) DU har sett på bilen og har fått et inntrykk av den generelle tilstanden på bilen:) I følge annonsen ser bilen meget bra ut, men annonsene stemmer aldri helt med den egentlig tilstanden på bilene..:) Så sjekk den nøye ennå en gang dersom det viser seg at serviheftet er "borte" ;) Få bilen på bukk å sjekk den under også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bilen så veldig fin ut. Selgeren virket også som en ærlig kar, men han kan jo ha blitt lurt selv. Han var også utenlandsk og skulle flytte hjem snart, så han blir vanskelig å få tak i dersom det er noe i veien.

Bilen blir nok min dersom serviceheftet dukker opp, og Møller gir klarsignal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det bli kjøp, må han finne serviceheftet i dag (senest i morgen), ellers avbestiller jeg kontroll.

Km-stand ble jeg usikker på, men synes de på Møller hintet om at her var det noe muffens. Synes det blir dumt å betale 1850 for kontroll, og etterpå få beskjed om at de hele tiden visste at denne bilen var lureri... Finnes det andre måter å undersøke på?

Dersom servicer og km-stand stemmer, tror jeg likevel dette et bra kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider