mcfinn Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Har en 1997 modell 2,5 V6 der jeg vil sjekke varmeregisteret om det er tett. Kan jeg greit komme til dette og ta det ut å sjekke det eller? Har ikke mulighet å få bilen på verksted å tatt en trykk tes Mcfinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfinn Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Etter litt undersøkjelser mistenker at toppakningen er gåen. Lukter eksos i ekspasjonstanken og får ikke varme inn i kupeen. Og motoren går varm. Noen ideer om gode og rimelige plasser og få den byttet? Bor i Oslo og kommer meg ikke så langt unna med bilen. Mange sier at det er rimeligere med pakning fra ebay(hvordan er kvaliteten?). Hvor vannskelig er det å gjøre selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfinn Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Fant nå ut at en kontakt på en av viftene foran motoren var ute og koblet den i så vips koker ikke motoren lengere :) Men synes fortsatt det er mye trykk i ekspasjonstanken og at det lukter eksos i tanken... Noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elantra Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg