Gå til innhold

Nøkkel problemer

¤haz¤

Anbefalte innlegg

slappav, har sendt dem mail, jeg la ut tråden for å høre andres erfaringer med ødelagte nøkler, hvordan har andre løst problemet? Frekk du er a.. gå og plag noen andre..

Ehm...DeVille hadde vel en legitim oppfordring ettersom det eneste spørsmålet ditt var:

...klarer Bertel O Steen og skaffe ny, evt reparere nøkkelen?[/Quote]

Hadde du i trådstart sagt det du nevner i post nr. 2, så hadde det vært enklere å forstå hvilken type info du fisket etter, og mindre forlokkende å være frekk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm...DeVille hadde vel en legitim oppfordring ettersom det eneste spørsmålet ditt var:

Hadde du i trådstart sagt det du nevner i post nr. 2, så hadde det vært enklere å forstå hvilken type info du fisket etter, og mindre forlokkende å være frekk. ;)

Wow! Greit å vite at det er "lov" å være frekk, så lenge folk er forlokkende og dermed "ber om det"... personlig setter jeg mer pris på å bidra med egne erfaringer når forumbrukere har spørsmål om releveante temaer, fremfor å svare med spydige kommentarer :)

Hva slags alarmsystem er det snakk om?

Er det orginalt greier BOS å skaffe saker og ting, og de burde greie å fikse det.

Alarmsystemet virker orginalt i veldig typisk Mercedes utførelse ja. Tusen takk for at du delte dine BOS erfaringer, da det alltid er greit med objektive erfaringer med forhandlere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho.

Alternativer:

1: Ja det er mulig de kan, kontakt BOS

2: Nei tror ikke det, kontakt BOS

3: Veit ikke, kontakt BOS

Konklusjon, når det er mye lettere å ta en telefon og få svar direkte og raskere enn å spørre på et forum for ymse svar… vel, hva tror du?

ps, joa Granada3.0GL har kunnskap om litt av hvert (så skal ikke si noe negativt :) ) men jeg ville ikke kalle det svaret en BOS erfaring. (heller at han tenkte logisk selv)

Syns jeg er frekk? vel, som man roper i skogen får man svar :)

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho.

Alternativer:

1: Ja det er mulig de kan, kontakt BOS

2: Nei tror ikke det, kontakt BOS

3: Veit ikke, kontakt BOS

Konklusjon, når det er mye lettere å ta en telefon og få svar direkte og raskere enn å spørre på et forum for ymse svar… vel, hva tror du?

ps, joa Granada3.0GL har kunnskap om litt av hvert (så skal ikke si noe negativt :) ) men jeg ville ikke kalle det svaret en BOS erfaring. (heller at han tenkte logisk selv)

Syns jeg er frekk? vel, som man roper i skogen får man svar :)

Ny høyder! Hallo.. det er såre enkelt det her, er man kverulerende av seg (noe det virker som du er) så svarer man typisk "gjøre sjæl, finn ut sjæl". Klart jeg kunne ringt mailet (det gjorde jeg) og funnet ut om de faktisk gjorde slike ting med nøkler. Jeg tror de aller fleste forumbrukere velger å tolke spørsmålet mitt som er at her er det en som lurer på hvilke alternativer man har i en slik situasjon. "Kom med dine erfaringer", "hva ville du gjort?" Osv.

Jeg har aktivt deltatt i fire ulike forum over mange år og er det noe jeg har lært så er det det at det vil alltid finnes de som "hogger til" straks de øyner muligheten, eksempelvis i et relativt åpent spørsmål som mitt, (de vil ofte forsvare spydighetene sine med "du stilte deg laglig til for hugg" eller "roper man i skogen så får man svar") og så har du de som faktisk forstår hvor trådstarter faktisk vil hen med sin henvendelse (som Granada3.0GL uavhengig om han har rett eller ikke) og alle oppegående mennesker forstår fort hvilke type forumbrukere som faktisk bidrar med noe kollektivt bidrag som alle setter pris på, og hvilke som bare suger ut morroa og får andre til å la være å spørre om ting de lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra Ensjø:

Hei,

Du må nok bestille ny nøkkel

Pris ca.3,000,-

Bestilling av nøkkel må være ved personlig fremmøte med førerkort og vognkort på samme navn.

Vennlig hilsen

Rune Normann Kristiansen

Delesjef

Bertel O.Steen Ensjø

--------------------------

Er det noen som vet om en siste utvei, eller det det bare å bestille? Det var jo en rimelig stiv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider