Lenepostei Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 (endret) Hei :) Har tenkt å lakke go gutten min :) Ka farge syns dere passer best? : D Endret November 30, 2009 av Lenepostei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Burde du ikke gå for en farge som passer til personligheten din da? Det kan ikke vi svare på :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Rød syns jeg var finest, eller rosa elller hva det nå er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Den øverste (lilla) og den nederste (orange) ser veldig ut som candyfarger.Med mindre du skal gjøre det selv eller kjenner noen som kan gjøre det for deg,så kan det bli rimelig dyrt...Candyfarge krever en bunnfarge og candy på toppen...Candyen legges i flere lag utifra hvor mye effekt du vil ha. Synes egentlig ingen av fargene passet til bilen. Tenk deg nøye om før du velger en farge....sånn at du ikke angrer etterpå! Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Hei :) Har tenkt å lakke go gutten min :) Ka farge syns dere passer best? : D Dyp vinrød eller sort synest jeg er veldig fine farger til denne type bil, sort med litt gull metallic/pearl effekt i er jo også meget flott Den øverste (lilla) og den nederste (orange) ser veldig ut som candyfarger At desse to fargene ser ut som candy farger, er bare på grunn av programmet som er brukt til å fargelegge bildet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei :) Har tenkt å lakke go gutten min :) Ka farge syns dere passer best? : D Hva synes du selv? du kan komme med et forslag som du selv ønsker så tar vi det derifra? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Likte den svarte men ingenting vil slå cosmic white med bling bling felger... Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 svart uten sjakk mønsteret. det hadde blitt tøft med litt senk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 LITT større bilder hadde gjort seg i grunn! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg likte faktisk den oranskje best jeg, svart tror je blir kjdelig på slik bil, rosa/rød eller hva det nå er blir for "knæssjt", men soransjevrien var litt tøff. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Det heter "hvilken". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Syntes Orange&svart passet best på denne bilen:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugrud Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 Svart! :) Eller en fin blåfarge! :) Siter Audi S4, 1993 mod Ski-doo 600RS, 2008 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2009 mørkerosa metallic med masse metallic, type avatarbildet mitt-lakk. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg