Lenepostei Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 (endret) Noen som kan fikse fine fargerkombinsjoner på bilen min? :) Har tenkt å lakke go gutten min sjølv, men trenger forslag til farger : D Noen som vil prøve? Endret November 30, 2009 av Lenepostei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ielwa Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 kjør den hvit med sorte felger. sorte blinkere. og sota ruter;) Siter I'd be drifting to heaven, flying is for pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 :idea: [/img] :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrusuki Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 driiiit kult:hammer Siter __________________________________________ Volvo 244 (1977) prosjekt/førstegangsbil Volvo L3314(valp/felt) 1964 modell. Volvo 244 (1990) Vinterbil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 Hmm, likte best den blå for å si det sånn :P Men tenkte på turbo felger, også har eg tenkt å fjerne ekstralysene og feste på grøftelys ;) Hva med rød eller noke? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hmm, likte best den blå for å si det sånn :PMen tenkte på turbo felger, også har eg tenkt å fjerne ekstralysene og feste på grøftelys ;) Hva med rød eller noke? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 UTROLIG KUL! :D Du var jo kjempe flink ;) Likte den sånn :D Har planer om å få sota ruter bak, også kvite blinklys på siden av bilen :D Da blir den så flott altså ;) Noken flere forslag? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg