Gå til innhold

Motorsport i London

Ranger emnet

Gjest BilDilla

Anbefalte innlegg

Gjest BilDilla

Ej skal på skuletur til London frå 7. til 14. februar. Der he ej e onsdagen, den 11. februar, fri der ej kan gjere det ej vil. Og som bil interresert er jo England eit fint land for meg.

Er det noken som he forslag til ka ej kan finne på, i form av motorsport, bilutstillinga, sportbilforretninga osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BilDilla
Originally posted by Mark1

du kan stikke 4mil øst for london å handle kofferten full med deler til meg =) =) =) =) =)

Ka so e 4 mil øst for london da? sann varelagar ala. Biltema? Då bli d nok heller å fylle opp en koffert til mej sjøl... :D

Ellers, takk for alle forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

*sitter i england og kjeder seg*

mangler knapper paa tastaturet gj0r de ogsaa!!

til naa... har jeg bare sett rice gutta... all show no go...

vi fliste en clio med colten vi kj0rer :p

quote fra sjof0ren "my god.. look at that exhaust pipe... it's fucking stupid" idet clion pr0vde og komme forbi :p

svaert eksos r0r.. mye lyd.. ingen effekt :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

*sitter i england og kjeder seg*

mangler knapper paa tastaturet gj0r de ogsaa!!

til naa... har jeg bare sett rice gutta... all show no go...

vi fliste en clio med colten vi kj0rer :p

quote fra sjof0ren "my god.. look at that exhaust pipe... it's fucking stupid" idet clion pr0vde og komme forbi :p

svaert eksos r0r.. mye lyd.. ingen effekt :p

Hahaha. Også en Clio. :D Blir for dumt med la oss si 4 eller 5" utblås på en tja... 1,5 liter eller noe i den dur. Blir som at jeg skal hive på den giga potta de har på torshov på pugen det. Hadde ikke sett fint ut det heller.

Men: Tilbake til topic. Jeg har i grunn ikke noe fornuftige forslag til bilrelaterte ting du kan gjøre i london. Har bare vært der en gang da jeg var 11 år gammal. Da var vi på madam tussauds (er det sånn det skrives?). Det var jo i grunn litt morro, men ikke akkuratt bilrelatert da. Du kan jo også gå å plage poltimennene der nede for de sinnsyke hattene de har på hue, de er faktisk så svære at de ikke kan ha de på seg når de kjører. Men sikkert noen som vet om flere ting enn meg her inne.

Edit: Wuuhuuu!! post nr 200. Im a fucking postwhore :dude:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider