Gå til innhold

Vurderer å kjøpe en s4 fanger, men hvor??

Ranger emnet

a4turbo

Anbefalte innlegg

Som sagt vurderer jeg å kjøpe en ny framfanger. Og da er det s4 fangeren som frister mest. Men hvor kan jeg få kjøpt det for en billig penge?

Har søkt litt rundt på ebay.com/.de og finn.no, men finner ikke noe.

Noen som har erfaring med denne? Grei pris på den hvertfall..

http://www.streetdesign.no/?id=13329

Og til slutt, noen som har bilde av en mørkgrønn a4 avant med s4 front?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hva du betaler for

Har du hørt på Møller? Er rimeligere enn du tror

Møller rimlige? kommer nesten ann på:P Jeg får innkjøpspris og vil ikke si de tjener JÆVLIG på akkuratt det.. Det de tjener på er slitedeler.. skal DU handle der må du fort opp i 7-8000 uten lakkering. det som lønner seg for DEG ,er nok å handle alt på NBS da får du alt du trenger for ca 9000 ,- dette er selfølgelig inkludert tåkelys..

Har du prefacelift trenger du kun fangern og tåkelys , ( dette har jeg hørt).. enklest, og ikke minst riktig på en facelift, må du ha

Delenr :

n 903 509 01 n sylindrisk skrue

8d0 807 103 n gru selve fangern

8d0 807 133 c holder

8d0 807 134 c holder

8d0 807 283 a list

8d0 807 284 a list

8d0 807 345 L gru gitter

8d0 807 346 L gru gitter

8d0 955 275 a gru deksel

8d0 955 276 a gru deksel

Dette for du får ca 7700 ,- noe rundt der.

GL

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt på Møller nei, har hørt at det var nesten samme pris der som på nsb.

Har sett litt på kitet fra nsb, men synes at 9000 blir i det drøyeste laget, må kjøpe meg ny felger, facelift, ny grill og lakkere panseret i tillegg :P

Så at det var en som solgte en s4 fanger for 1500 på finn.no. Men ligger ikke noe på finn.no eller ebay nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ett nytt søk på ebay.de fant jeg noen greie s4 fangere, dog til 300 euro, så jeg sparer ikke så veldig mye på det.

Men hva er egentlig forskjellen på disse?

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=09182&ASP=6603207&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Katalog[P]ASP=6603207[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Klasse=11

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=13664&ASP=6603207&Type=Audi&Model=A4&Year=1997&Back=WA_Katalog[P]ASP=6603207[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=1997[O]amp;Klasse=11

Det står at den siste er S4 Bi-turbo look, er det forskjell på bi-turbo fangeren og vanlig S4 fanger?

Står jo på det dyreste kitet at grøftlys følger med osv, men tror heller jeg satser på å kjøpe den billigste fangeren og heller kjøpe til deler etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste er glassfiber. Elendig passform og blir fort ødelagt.

Du kan heller ikke bruke originale S4 griller, som betyr at originale S4 tåkelys ikke passer. Du må bare sette inn netting.

Den er uten fester, så dette må du støpe fast ++

Kjøpte en sånn av BS Bildeler en gang, men når jeg fikk den og så på kvaliteten ble den fort returnert, og brukt OEM S4 front handla inn fra eBay (3000kr) :)

Sånn til info så koster S4 tåkelysa rundt 1800-2000kr per stk hos Møller.

Og alle S deler har blitt dyrere det siste året/siste to årene, woho!

Hadde jeg vært deg så hadde jeg prioritert de andre planene dine, og bare lakkert front- og bakfangeren, og kanalene ned. Og så fulgt med på eBay. Er ikke lenge siden jeg så en S4 front for 100-150€ der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har senk og felg fra før. Men har lyst på ny felga, men klare mæ fint med dem æ har no..

Framfangern min e ødelagt, så den vil æ si at haste litt å bytte. Og æ tenkt å lakker fanger og panser sammen, ikke vær for sæ.

Driv å sjer på ebay no, om æ finn nå te en grei pris bli det kjøp derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du må gi beskjed om at du ska ha med di dekselene men jeg mener prisen samlet ble på ca 4500, men du må nok si du skal ha disse med, du bruker di eksisterende boltene til og feste den nye, samme med klippsa på sidene, lakkeringen min tok jeg hos en som gjorde det privat, tror jeg betalte 1500, da lakket han bakfangeren min og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider