Gå til innhold

Lister på golf 2

Ranger emnet

AnDy_99

Anbefalte innlegg

Var en annen tråd om det her. Da dro han bare av og fjerna limet med "Labeloff" (limfjerner). Kan du markere lista på et bilde?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

listen på siden av bilen er bare å fjerne SÅ LENGE den er eldre enn 88, i 88 begynte dem med klips, og dermed hull, så for deg vil det bare være å rive av driten, et lite tips er å ikke rive av den lille plastik "lippa"? på framsiden av bakrehjulbuer, hvis du forstod, viss du river den også av, så finner du fort ut hvorfor du ikke burde rive den av. :D lakken pleier etter det eg har fått med meg å flasse opp ganske fort pga steinsprut fra forhjulene :rolleyes: altså, riv av alt untatt disse :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje et litt dumt spm men er det ikke noen fare for å dra av lakk? regner med at listene sitter ganske godt... Hvis det i tilleg er gjort dårlig forarbeid så... Bruker man noe for å løsne listene elelr bare drar man av??

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OlleellO

Er kanskje et litt dumt spm men er det ikke noen fare for å dra av lakk? regner med at listene sitter ganske godt... Hvis det i tilleg er gjort dårlig forarbeid så... Bruker man noe for å løsne listene elelr bare drar man av??

VARME og TÅLMODIGHET har reddet mang en lakk..

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du sparkler, hva skjer når du slår igjen bakluka? stor sjans for at det sprekker osv :rolleyes: er jo ikke noe stort problem å sveise hullene, og så å slipe dem ned og så kansje litt sparkel, også lakke... :) du kan jo ta ut plasten også, er ikke noe rusthindrene det, det er bare en holder, det er lakkert under plasten (viss det er skikkeleg gjort :rolleyes:)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yo.hvis du skal ta lista dine.ta med deg varmepistol evt hårføner og jobb deg sakte bakover..har gjort dette på min også men då fulgte lakken med på dørene.ikke noe kult..men når jeg var så smart og utolmodig så kan vel jeg takke meg selv for den fine jobben jeg fikk med det etterpå..hett tips (bokstavelig talt) bruk varme og tid..sparer deg for mye jobb:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginal lakken holder seg meget bra da, vi rev av listene på golfene vi har på verkstredet på skolen, og da følgte ikke hele limen med engang.. :rolleyes: men viss du er redd for at lakken forsvinner (noe som flesteparten er) så ville eg brukt varme + kniv for å ta av lista :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider