Einar Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Nei, så ut som ett 24V aggregat.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 eller 110v ??? tror du skal sjekke synet ditt Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Sjekka synet for 3 uker siden jeg, og så linja under det legen ville jeg skulle lese.... du da, syns det ligna på 120V.... Nei nå er vi faen meg barnslige Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Vet ikke helt om du skjønte det jeg men se her! det meste elektriske i usa går på 110v som standard! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 i tilfelle du vil til usa å sveise med Norweld Viking apparatet ditt! husk å kjøp en sliken! http://www.elanteluggage.com/europe-220v-to-usa-110v-converter-p-91.html Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducos Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 du er faktisk hakket flinkere enn meg på usakligheter, gratulere, jeg syntes jeg er flink:P Bilder ligger i Daihatsu forumet:) Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 for all del.. jaggu usaklig mr jallamekk Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducos Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 jallamekk? du kan umulig være godt likt så mye som du rakker ned å kverulerer. Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 jeg er ikke her for å bli likt. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 det jeg synes er rått er hvordan jeg med engang er usaklig og dust når jeg motsier deg/dere eller kommer med konkrete ting. slutt å syt! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducos Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 hmm, rart du ikke sjønte at det ikke er snakk om datasprut, tileggssprut eller noe til å begynne med når det står relativt tidlig i tråden. Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 seff gjorde jeg det! men at det sporet av fra jallamekk til at ting burde funke onkli er ikke noe å kalle MEG usaklig for.. jeg har mine prosjekter på det rene. er ikke jeg som sitter og spør etter tips og råd.......gjør jeg? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 og forresten! avsporinga mi med datasprut var bare en måte å forklare på at det IKKE er bare bare å koble til en Co måler og justere en fjær og fjerne en plig og en plong så har du 1.000HK slik jan erik larsen påstår! det er en grunn til at ting koster penger! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 og forresten! avsporinga mi med datasprut var bare en måte å forklare på at det IKKE er bare bare å koble til en Co måler og justere en fjær og fjerne en plig og en plong så har du 1.000HK slik jan erik larsen påstår! det er en grunn til at ting koster penger! Han vil ned fra 1000hk til ca 100..hehe Det er det som er luxus problemet her :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 hahaha;) bananer i eksosen? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg