Agushaj Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Hei Jeg har en e36 318i 96 touring. Når jeg setter bilen i førstegir er det ikke altid den går på helt på plass så den spretter ut igjenn når jeg gir gass. Det smeller noe jævlig når den gjør det. Til og med når den sitter som den skal så er den ganske løs det føles nesten som den forsatt er i fri. 2.-5. fungerer helt som normalt. noen som vet hva som kan vere feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 trenger vel ikek å klikke i vater fordi han spør om noe? kan være han har kjøpt den nylig, skadet deler, eller noe annet. Tror du trenger litt julestemning^^ Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agushaj Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Hold kjeft da.. Jeg spurte hva feilen var ikke hvordan det har blitt sånn. Bilen kjøpte jeg får noen uker siden og den var sånn når jeg fikk den.. Noen som faktisk KAN bil her som kan svare eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richi Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 min var sånn i revers. så du må bytte giroverføring, å ringer rundt gir stang. dette problemet kommer av at vis du har slitene overføringer så treffer du ikke riktig når du girer å da vill den hoppe ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alekz Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Har girkasse om det trengs.. Siter E36 Deler: http://finn.no/48705709 E46 Deler: http://finn.no/47886391 E39 Deler: http://finn.no/48196313 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
womack Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Jeg hadde samme problemet på min E46 318Ci, da var det "simringen" tror jeg det heter. Som var gåen. Denne ble byttet på garanti for min del, så vet ikke hva sånn koster. Men bilen gikk fint etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 Jeg har samme problemet på min 96 318i. Det er muligens en kjent feil på disse bilene. Er ganske plagsomt så skulle likt å få ordnet dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 må bytte giroverføring ja... når dette blir slitt får du den ikke helt i gir, da hopper den ut igjen!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torj89 Skrevet Desember 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2009 (endret) Jeg har dette problemet med 3. giret på min e36 320i touring -97. Utrolig irriterende og har lenge lurt på hvordan jeg kan fikse det. commodus skrev: må bytte giroverføring ja... når dette blir slitt får du den ikke helt i gir, da hopper den ut igjen!! Er dette noe en som ikke har all verdens med verktøy/utstyr og erfaring kan fikse på egen hånd? Tips og erfaringer er velkomne og verdsatt. Takk Endret Desember 22, 2009 av torj89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg