Macgyver Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 den er bare sinsyk dyr. lager sikkert ikke noe slag heller, er vel mere during da. Har hørt 2 slike, var ikke SÅ imponert... var på dbdrag da Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 viss man skal begynne å snakke VÆRSTING suber så ville jeg nok helder tittet litt over på Stroker og TRU. det er versitngene sine det. Er det ikke den team rf suben som koster 17 000 eller no? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Macgyver vil det da feks holde med en slik versting ? med en Rockford Fosgate 1001BD eller dynabel monoblokk på hver spole ? Var det på grunn av during at det ramlet fra hverandre da ? eller var det noe punch i disse ? Ikke for å virke hoven eller noe, men det beste valget du kan gjøre er å gå for 2 stk VIBE SPACE 12" series sammen med TRU TECHNOLOGY forsterker. Her anbefaler jeg deg T03-2.250. Dette vil du garantert bli fornøyd med. Pris totalt ligger rundt Kr 24 000,- men slår du til kan vi lage en "Nice price" til deg. Send meg eller Andreas en mail så setter vi opp et tilbud til deg. soundpressure@c2i.net eller al-johan@online.no Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 blir ikke enda, driver bare å "lurer" nå :D Hva kasser vil disse ha da? Liker best lukka kasser pga plass og lyd i disse Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Er min erfaring at en 15" i rett kasse kan "dunke" mere enn en 10" i feil. Og portede kasser bruker å låte bråkete og rumlete og gir sjelden nok motstand for å forhindre at man dundrer spolen i polstykket. Jeg har nevnt det før, men i gamle-Subaruen (stasjonsvogn) hadde jeg en eneste Vega15 i ei 70-liters lukka kasse, og drev den med Alpine sin gamle værsting, MRV-1507. Hadde også en Arizona Eagle 1F kondensator. Det trøkket noe så innåt i helvete, og jeg sitter enda idag med hørselskade (cirka -6dB over hele spekteret (er døv over 8.000 Hz). Det eneste som begrensa lydtrykket med det oppsettet var batteriet (takk og lov). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Hva med et par 12" Cadence Wild Beast da? Driv disse med en Audison Lrx 1.400 eller enda bedre, en Vrx 1.500...... Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by ALJ_GSi det er ikke no problem på vmaxen og den trenger ikke så stor kasse, 74L porta. For å dunke, så kan en gå ned til 60L. dunke veldig, litt kort port. (i følge mobirek i lillestrøm) T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by tOFFY For å dunke, så kan en gå ned til 60L. dunke veldig, litt kort port. (i følge mobirek i lillestrøm) T.... enig. har du hørt kassa dem har i butikken? den dunker bra. kommer en kasse på 70L med vmax i mercedesen som står uten for der også. den dunker også rimelig bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by ALJ_GSi enig. har du hørt kassa dem har i butikken? den dunker bra. kommer en kasse på 70L med vmax i mercedesen som står uten for der også. den dunker også rimelig bra. Skulle likt å prøvd den i trykk også, trur faktisk det hadde blit bra også. Vet du om noen som har Spesifikasjoner på den? Og er det noen som kan regne om 3,11ft3 (fot i volum) til L og 130,82in2 (tommer i volum) til cm2 Pleees. T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 2.8 quattro Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 tOFFY: http://convert.french-property.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by A88L tOFFY: http://convert.french-property.co.uk/ Takker :) T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by tOFFY Skulle likt å prøvd den i trykk også, trur faktisk det hadde blit bra også. Vet du om noen som har Spesifikasjoner på den? Og er det noen som kan regne om 3,11ft3 (fot i volum) til L og 130,82in2 (tommer i volum) til cm2 Pleees. T.... Her er en enkel måte å finne ut liter fra cubicft ta 3,11 og gang det med 28 så får du liter 3,11 x 28 = 87,08 liter. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 kan kjøpe skikkelig anlegg av meg =) har: 4stk DLS 12" (w312B) med MDF kasse 2stk Xelent 4kanals forsterkere 2stk Altec lansing 6x9" med kasser Optima gele batteri (ca.2,5mnd gammelt) testet til 137dB, men har gjort en del endringer etter det... ei veninne av meg fikk en liten sprekk i trommehinna for noen uker siden :rolleyes: :eek: har fått bud på 9000... må bare komme med bud du også =) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trance Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hva med et par 12" Cadence Wild Beast da? Driv disse med en Audison Lrx 1.400 eller enda bedre, en Vrx 1.500...... Sounds like Fun! :D Siter 2001 BMW 330xi Kompressor http://www.sommertreff.no Sikkerhetsansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 aldi hørt slike, er dette noe bra ? fast fin bass eller cw kopi ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg