chrra Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Noen som har erfaring med filt som isolasjon i bil. Har en kassebil, som er bare blikkboksen bak i lasterommet, og tenkte å trekke sort filt over dette. Det ligger litt filt i sidene fra fabrikk. Hvor får man billig sort filt, er jo steike dyrt i de fleste bilbutikker jeg har sjekka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 eBay! Jeg skal iallefall bestille alt av skai derfra, når jeg skal lage setene i bobilen min :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Er det lys-isolasjon du tenker på, så tror jeg heller du skal satse på noe asfalt plater etc. som fjerner vibrasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Er det lys-isolasjon du tenker på, så tror jeg heller du skal satse på noe asfalt plater etc. som fjerner vibrasjoner. ja fordi lys skaper masse vibrasjoner hehe :hammer::D Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg