Alexander86 Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Selger min Audi 80 er en 88 mod reg i 87 px26206 er reg nr. 1.9E med 113hk gått ca 199990km Bilen er en perfekt pendler/ungdoms/bil nr 2 bil Har aldri hatt noen problemer med den, har altid startet uansett. kanskje ikke nå siden den har stått i 3mnd:-P selges som den står bilen har noe overflate rust, se bilder ting jeg har byttet de siste 2 årene: fjærer og dempere bak skiver og bremseklosser bak (byttet i år) skiver og klosser i front drivledd endeledd Vifte reim, servo reim Olje og oljefiler(april) Tennplugger(april) Luftfilter Drivstoff filter eksos event bytte front rute da denne har en sprekk, dog ikke i synsfeltet(se bilde) eu kontroll i juli har fått 4 stk 2´er feil slitt front rute (tull spør du meg, det er en sprekk i hjørnet som ikke er i syns feltet) midtre bremserør bak rust(sikkert bare å pusse ned) unormal høy tomgang (tomgangs regulator etter det jeg har forstått som må byttes) husker ikke den siste, men bingo kortet fremlegges har en del 1´er feil, men ikke noe av betydning selges som den står for kr 6000,- event bud feil må utbedres for å få ut skilter som er på opbevaring Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 opp til topp Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 5000/bud dette går fort å fikse for disse fingernemme Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Quattro eller forhjulstrekk? Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg