Michalsen Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Hei, har i noen uker kjørt med variert turbotrykk og smånykking i lave gir, og no på mandag sluttet turboen og ladde.. turboen er helt ny så veit at det ikke er den! men er luftmassemåleren som jeg stusser på, har lest på trimchip og har alle de punktene som de utaler som defekt massemåler. skal ha ca 200 hk på min audi A4 1.8 TQ men virker mer som jeg har 90 hk. er det en defekt luftmassemåler eller kan det vere noe annet? Mvh Michalsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Fort gjort å teste: Koble fra LMM og se om bilen går dårligere da. Hvis nei, så er det 99% sikkert at LMM er gåen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Fort gjort å teste:Koble fra LMM og se om bilen går dårligere da. Hvis nei, så er det 99% sikkert at LMM er gåen :) Bilen går akkurat like dårlig da som med lmm koblet till! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Bilen går akkurat like dårlig da som med lmm koblet till! Da er det helt sikkert LMM som er gåen og må byttes dessverre. Hør med Møller om det er pant på den enheten du har, er noen modeller som har det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Da er det helt sikkert LMM som er gåen og må byttes dessverre.Hør med Møller om det er pant på den enheten du har, er noen modeller som har det. ja da var llm bestilt! håper på positivt resultat! :) takk for alle svar! Mvh Michalsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michalsen Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 ja da var lmm* bestilt! Håper på positivt resultat! :) takk for alle svar! Mvh michalsen lmm* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg