st1an Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Nå ble sommerdekk bestilt :) Røper enda ikke hvordan felger, men tror de blir å kle bilen.. Kan røpe dimensjon, 205/40-17! :D Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Der var dekk&felg sendt, å nye plastskilt bestilt!;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Du får joine oss på hyundaiforumet hvis bilen ikke skulle bli solgt da : ) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Der var dekk&felg sendt, å nye plastskilt bestilt!;) kan man bare ringe å bestille skilt? eller må man møte opp på en stasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Du kan ringe å bestille, men må møte opp når du skal hente de :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Sommerdekk prøvemontert.. Må bore opp baksia av felgen, for den passa ikke pga bolthoder fra bremseskiva :( Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Dekk og felg ferdig tilpassa å king kong, å bilen nypolert :D Bærre lækkert! Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Akkurat henta bilen fra SOTING, ble veeeldig bra! 35% på alle siderutene, å 25% på bakruta :) Bakruta er så stor, så ville ha den litt mørkere for å slippe at trafikken bak sitter og stirrer meg i nakken ;p Først noen bilder etter vask og polering, FØR soting, så bilder ETTER soting. Kan også se de nylakkerte dørhåndtakene på bildene, samt bilde fra demonteringen: :ph34r: Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Neste på lista er nye tåkelys/kurvelys! Den ene har tatt inn vann, og er blitt helt GUL :( :thumbdown: Lurer på om noen vet om internettsider hvor man får bestilt tåkelykt, helst med KLART glass? Har funnet noe her; http://www.kspec.com/list.php?ac_id=82&ai_id=1398 men vet ikke hvordan det blir med frakt til norge osv osv? Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Ikke mye liv her... :( Etter 14 timer med jobb, fant jeg like greit ut at jeg skulle demontere tåkelysene å se om jeg fikk av glasset for å pusse å tette ordentlig igjen.. MEN virker ikke som at lyktene er lagd for å kunne tas fra hverandre Tok noen bilder, men er rett og slett for trøtt til å laste opp nå.. Kommer i morgen! Tror jeg skal bestille de klarglass-lyktene som nevnt over her. Har også tenkt litt på angle eyes? Blir det overkill, eller kan det bli tøft? Tenker 6000k farge på angle eyes, og har jo per idag 6000k i tåkelys også... Hva ellers bør gjøres syntes dere? Har mest sannsynlig fått meg stooor og fin leilighet nå, så tror jeg blir å beholde bilen en stund til, å da må man vel gjøre noe...? Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Litt sent, men denne er solgt.. ;) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg