Gå til innhold

FM 3 - Supercar series

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble en bra kveld med stort oppmøte og mye bra kjøring.

Var noen kaotiske førsterunder, delvis på grunn av at det ble i overkant trangt og delvis på grunn av at noen sleit med lagging.

Første kveld med full grid, 8 biler.

Jeg har replay fra de fleste løpene, skal se om jeg får fikset litt bilder i løpet av kvelden.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut...

Skal prøve å få til en "Rom(H)juls-cup", men kan hende at det blir på litt kort varsel. Er noen kamerater som har pratet på at de har litt planer også, så er usikkert når jeg får tid, hvis jeg får tid. Men som jeg har sagt flere ganger tidligere, ikke noe i veien for at noen andre drar i gang, en serie selv om jeg ikke er med.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint tatt litt kjøring i romjula ja, kan fint holde på litt lenger da?

Dessuten: Kunne likt at vi varierte banene litt mer. Hva med Maple Valley, Sedona, Sunset Infield og Tsukuba? Kan ikke huska at vi har kjørt noen av de, er riktignok ikke RL baner men jeg synes de er morsomme å kjøre :)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... kan se på det. Ønsker meg flere real life baner, håper i hvertfall Spa, Monza, Nürburgring GP og Hockenheim dukker opp snart. Spillet har jo langt fra 100 baner (i mine øyne), mange varianter av noen, men er jo like fordømt 1 bane.

Som sagt, får se hva det blir tid til i jula. Har bevisst kuttet ut en par baner som vi har kjørt innmari mye på i perioder. Road Atlanta har vært nesten like fast som Ringen og LM. Tsukuba har vi ikke kjørt mye på, annet enn at vi har kjørt litt der etter vi har vært ferdige med de banene jeg har satt opp.

Men men... vil ikke sette opp noe race i neste uke før jeg veit litt mer hvordan det blir. Stor mulighet for at det blir noe på lille juleaften for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi godt gjøre.

Skal prøve å annonsere det litt på forhånd, men ser jeg at det er mange på nett, kan det hende jeg at jeg sender ut invites og drar igang noe der og da. Hvis folk vil da.

Endret av RBrambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider