Gå til innhold

FM 3 - Supercar series

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

Da ligger det an til at det blir en del forskjellige biler. Blir spennende å se hvordan disse er matchet mot hverandre.

Planen er å bruke F40n, men den er en bil som er veldig lett å kjøre fort med, så har bygd meg en par andre biler også. Men vil overraske meg om det ikke er noen andre biler som er raskere for det.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er lista over lovlige biler kortet ned vesentlig.

Biler produsert etter 2000, er for heftige i forhold til de litt eldre bilene. Så sorry til dere som har bygd dere biler av nyere årgang, dere må nok se dere om etter en annen bil.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1999 Lamborghini Diablo GTR

1993 Jaguar XJ 220

1999 Dodge Viper GTS ACR

Disse bilen må bort, det går ikke å bygge dem under S700 med de reglene som gjelder.

Det ser nesten ut som dette blir en Ferarri F40 cup vel :S

Jeg tror det hadde blitt jevnere om du hadde valgt 2000mod å nyere men..

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... blir nok fort en par italienere som kan vise seg å være et lite strå vassere. Men har tro på at NSX-R også kan være veldig konkurransedyktig.

Fuuuma kjørte litt til, og klarte å komme ned på 1.22 tallet på Road Atlanta, så Diablo SV har nok potensiale til å kunne være på høyde med Ferrari F40.

Har kjørt lave 1.22 på Road Atlanta med F355 også. Så at det kan bli et Ferrari/Lamborghini "mesterskap" ser det ut til.

Daniel har bygd seg en Corvette, tror den kan bli en spennende utfordrer også.

Endret av RBrambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler egentlig at Ferrari F40 er litt overvurdert, det er en snill bil som er forholdsvis lett å kjøre fort med. Noe som nok kan gi den et lite overtak på veldig tekniske baner, men på de raskere banene som Silverstone og Le Mans, der det er en del rettstrekker, tror jeg at det nok er andre biler som er raskere. Så totalt sett tror jeg ikke den er noe spesielt overlegen.

Får nesten ikke trimmet bilen noe, PI gikk veldig fort oppover så fort vektreduksjon, bur, dekk, og det som ellers kreves av ombygginger var på plass. Var bare å bytte stempler jeg fikk gjort av motortrimming. Men men... ønsker jo forskjellige biler i serien, blir kjedelig om alle kjører den samme bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vetten min klarte jeg lave 1,23 runder på road atlanta..med pi694

prøvde med annen motor for å nå 700 men det ble så mye nm att det ble ustyrlig:)

blir spennende..porca mi raker jo ikke med di beste rundetidene heller men med litt flaks krysser den jo målinja først:)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet litt Ferrari 355. 7.33.7xx på Ringen, 1.22.2xx på Road Atlanta og 4.04.xxx på Le Mans. Da blir nok F40en parkert i garasjen. Totalt sett er F355en raskere.

Blir morro å se når du får tunet NSX'en din skikkelig GTFIVE, var sinnsykt jevn mellom oss på Le Mans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det race på onsdag klokka 20.00.

Håper på stort oppmøte, og mye god racing.

Road America: 5 Runder

Laguna Seca: 6 Runder

Le Mans La Sarthe: 4 Runder

Suzuka: 5 Runder

Motegi: 6 Runder

Nürburgring: 3 Runder

Catalunya: 5 Runder

Le Mans og Nürburgring er fast på lista i denne serien også. Her kjører vi Le Mans med sjikaner. Ellers har jeg tatt med litt baner vi ikke kjører så mye på.

Endret av RBrambo

Lenke til kommentar
Del på andre sider