Gå til innhold

FM 3 - Supercar series

Ranger emnet


RBrambo

Anbefalte innlegg

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var dritmorro å kjøre, selvom jeg som vanlig plasserte meg bakerst =P

Gleder meg til neste løp, og når jeg har fått tuna bilen litt bedre, og fått skjerpa sjåføren så kanskje jeg kan henge på litt bedre ;)

 

Tette fighter og mye bra kjøring =D

Bilder, anyone?

- 89" Volvo 745GLT, B234F

 

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var kult og kjøre i går ! :D Var overrasket over hvor godt Ferrari F355 gikk iforhold til 360 :D Eneste jeg justerte på min var downforce, og jeg kom vel på 3 plass på nurburgring :) Husker ikke hva jeg kom på det løpet før den.. :p Morro race, kulere på de små banene, der var det skikkelig close racing ;D Litt knuffing er altids morro!

Skal se om jeg får pumpa ut litt bilder når jeg kommer hjem :)

[x]1988 Ford Escort XR3i Cab

[x]1988 Ford Escort RS-Turbo Cab

[_]1972 Chevrolet Corvette, LS7 - 565HK

[_]1990 BMW 535i blir noget urginal http://www.bilforumet.no/prosjektforum/255664-michaelws-e34-bmw-535i-blir-noget-uorginal.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokka meg litt hvor godt 355ene gikk i forhold til 512 og =P men det kan ha noe med sjåføren xD

Noen som har tips til godt setup på 512'n?

 

 

Spoilere og full downforce !! ;)

[x]1988 Ford Escort XR3i Cab

[x]1988 Ford Escort RS-Turbo Cab

[_]1972 Chevrolet Corvette, LS7 - 565HK

[_]1990 BMW 535i blir noget urginal http://www.bilforumet.no/prosjektforum/255664-michaelws-e34-bmw-535i-blir-noget-uorginal.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra oppmøte i går og mye bra racing. Spesielt første runde på Motegi var jevn. 7 biler innen 100m. Denne serien ser ut til å være noe jevnere enn 70/80 talls serien.

 

Neste race blir torsdag neste uke, hvis det ikke kommer noe i veien. Detaljer kommer senere. Ligger noe bilder på storefronten min, ble ikke så rare sakene men...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tune videre på Camaroen, kjørte med orginalt oppsett i går. Håper på å kunne holde litt høyere hastighet i svingene da. Er jo ingen som tar meg i aks fra 150 og opp så :)

 

Du kan helt sikkert kjøre med full downforce og enda ha grei topphastighet. Ferrarien gjør rundt 350 den også hvis jeg setter downforcen helt ned. Kjører med maks downforce nå og har topphastighet på 330. Dog, er den litt langbeint, har gjort det for at den ikke skal spinne så lett ut av svinger. Hender jo at den gjør det likevel når jeg blir overivrig, men men...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kjørt med bremselinje på i går, denne var i utgangspunktet slått av. Og det er det som er målet på sikt.

Greit nok, må bli vant med bilene, bremser og lignende. Men utover automatisk clutch, er i utgangspunktet ingen hjelpemidler tillatt. Så test mye mellom racedagene, og kjør uten bremselinje slik at dere venner dere til det.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår