Gå til innhold

FM 3 - Supercar series

Ranger emnet

RBrambo

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er helt feil at folk skal bli belønnet for å ikke kunne banen. Det er jo helt klart at du gjør mindre feil når du har en linje på banen som sier når du skal bremse. Syntes det er riktig at de som faktisk kan banen inn og ut og vet hvor man skal bremse i alle svingene skal ha en fordel. Om det blir jevnere eller ikke er egentlig likegyldig så lenge den beste sjåføren vinner. Såvitt jeg vet så kjører de ikke med en bremsestripe i virkelig racing heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bremselinje er jo noe som forteller deg hvordan du skal kjøre perfekt. Det er vel en selvfølge at det ikke er lov?

Nå vet ikke jeg hvordan bremselinje i forza ser ut, men jeg kan ikke huske å ha sett på noen racerbane noe som kan minne om streker i rødt/grønt som forteller meg hvordan jeg skal kjøre.

Grunnen til at jeg kjører en racingsimulator er at jeg vil simulere racing. Hvis ikke skulle jeg heller kjøpt meg Wii, og kjørt mariokart.

It's not the fart that kills you, it's the smell

GT: Pininfarina81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før racene på torsdag tenkte jeg vi kunne ta en liten vri og starte med en bitteliten photoshoot, men Le Mans start og en formasjonsrunde på Le Mans Bugatti.

Tenkte da på at alle stiller bilene med bakenden mot depotmuren i ca. 45 graders vinkel, før vi kjører en rolig runde samlet rundt Bugatti banen.

_/_/_/_/_/_/_/

Depotvegg

Etter det drar vi i gang med fullfarts racing.

Det blir da på følgende baner:

Le Mans Bugatti - 1 Runde (Formasjonsrunde)

Le Mans La Sarthe - 4 Runder

Silverstone - 6 Runder

Catalunya - 6 Runder

Mugello - 6 Runder

Motegi - 6 Runder

Nürburgring - 3 Runder

Mulig Motegi blir ofret hvis det blir seint, starter klokka 21:00 i stedet for klokka 20:00.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten endring i planene...

Tar photoshooten klokka 20.00 på onsdag, og "shakedown" til torsdagen etter det. "Shakedown" blir på kjørt på baner vi finner det for godt å kjøre på.

Vil ha med flest mulig på photoshooten.

Da kan vi begynne direkte på racene på torsdag.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider