Gå til innhold

dumbass amerikanere

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg ble også veldig skuffa når jeg så inn i bagasjerommet på bilen etter at bakplata ble revet av, trodde de festa den i fangern først, men de gjør faktisk ikke det. Jeg har dratt opp biler som har krevd flere kg på tauet enn det der, selv med litt napping. Blant annet, 190n min fra en 20 meter lang grøft med 45 graders helling. Skal ikke si hvordan jeg havna der. Men det var ikke skånsomt å trekke den opp. Nappa en Chevrolet S10 ut med en Chevy Van en gang og, Var ikke så veldig snille da heller.

Hvis det er noen som har en Honda her, så kan dere jo gå ut å dra litt i taue kroken for hånd å se hvor mye den gir etter, får helt angst!!.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by nlight

Bilen gravde seg jo godt ned i den snøfonna som så ganske våt ut, så den satt sikkert godt etter de første dragene på pickupen..

Det å ta tilfart med en pickup på sikkert 2tonn og v8`er er vel ikke noe sjakktrekk. Sitter bilen godt, så må jo noe ryke..

Fyren som eide bilen hadde sikkert på håndbrekket også :D lol lol lol

Only in Unitet States kiddie

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Hvis du ser litt nærmere, og hører på hva han sier, så festa han faktisk kroken i metallet! :eek: ! Japnske biler er skrudd godt sammen vettu! :D ;)

Lo så æ grein lollollol

Gjør oppmerksom på at japanske biler i USA blir produsert i USA av amerikanske fabrikker. Ikke lov med import. Henger igjen etter WW2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...