Gå til innhold

hvilken bil ville du kjøpt?

Ranger emnet


G_Yog

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I og med at teknikken er nøyaktig den samme som våre S13 og S14 kan jeg ikke forestille meg at det skal være vanskelig å regge dem. Forskjellene ligger bare i karosseriet, liksom. Disse ble solgt nye i USA, så det er ikke noe problem å få tak i LHD-lykter heller.

 

Silvia S13 ER råere enn Skyline, FORDI Skylinen veier like mye som en middels stor supertanker (fullastet), mens en Silvia S13 er som en gokart :) Det hjelper ikke med Godzilla-maskineri når sleden veier 1700 kilo (R34GTR). Da er det bedre å putre rundt i en knøttliten, lettmanøvrert sak på knappe 1200 kg. Og det ENORME driftingbilpotensialet...!

 

S14 Silvia = vår vanlige S14(a)/200SX; S13 Silvia = 2-dørs sedanutgave av S13/200SX, bare for å ha det på det rene.

 

Fikk forresten pris hos Thaulow på knappe 40 Lax for en SR20DET-motorisert, prosjektorlysvelsignet, RHD Silvia S13 ferdig momset og levert i Norge. Når våren kommer, slår jeg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazda 323 GT-R (med litt godsaker)

Nissan 200sx

 

Eller find en bil du liker spesielt godt, uannsett om den koster 50 eller 150 tusen... kjøp den og bruk pengene på den. Lag noe unikt, for det viser man respekt for.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

I og med at teknikken er nøyaktig den samme som våre S13 og S14 kan jeg ikke forestille meg at det skal være vanskelig å regge dem. Forskjellene ligger bare i karosseriet, liksom. Disse ble solgt nye i USA, så det er ikke noe problem å få tak i LHD-lykter heller.

 

Silvia S13 ER råere enn Skyline, FORDI Skylinen veier like mye som en middels stor supertanker (fullastet), mens en Silvia S13 er som en gokart :) Det hjelper ikke med Godzilla-maskineri når sleden veier 1700 kilo (R34GTR). Da er det bedre å putre rundt i en knøttliten, lettmanøvrert sak på knappe 1200 kg. Og det ENORME driftingbilpotensialet...!

 

S14 Silvia = vår vanlige S14(a)/200SX; S13 Silvia = 2-dørs sedanutgave av S13/200SX, bare for å ha det på det rene.

 

Fikk forresten pris hos Thaulow på knappe 40 Lax for en SR20DET-motorisert, prosjektorlysvelsignet, RHD Silvia S13 ferdig momset og levert i Norge. Når våren kommer, slår jeg til.

 

Silvia S13 var litt porno ja, prelude er en pen bil, men når Honda er så kjipe og lager fwd så tar jeg heller en Volvo 240 takk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår