Gå til innhold

Hvor sitter styreenhet til el bakluka?

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

  • 6 months later...
Hei!

 

Noen her som et hvor styreenheten til el bakluka sitter hen på passat 2009?

Bak dekselet i bakluka tro?

Den skal se ca sånn her ut. http://www.kufatec.de/shop/images/product_images/info_images/738_1.jpg

 

Har du problemer med lukkinga?

Det har jeg, virker bare av og til. Og når den ikke virker vil den ikke lukke og låse seg skikkelig manuelt heller....

Audi A3 1.8TQ 2002mod.

Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fungerer fint. Jeg skulle bytte styreenhet så jeg også kunne lukke luka med nøkkelen.

 

Den satt visst opp under taktrekket like ved luka.

 

ellers har jeg ikke hatt noen problemer med lukking etc.

 

Var det bare plugg og play?

Bare bytte ut den orginale styreenheten, eller måtte du koble og trekke opp noen ny kabler osv?

 

Har du bruksanvisningen på pcen enda?

Kunne kanskje vært litt moro å ha sånn selv.

 

Fungerer bra å lukke med nøkkelen oxo?

Audi A3 1.8TQ 2002mod.

Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper denne, http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p738_Comfort-Hatch-Module---VW-Passat-3C-Variant.html

 

Du får laste ned manual på tysk etter du har kjøpt fra sia der.

Evt jeg kan maile deg manualen, så oversetter du den til engelsk i babelfish eller no om du ikke er stødig i tysk.

 

Du må spleise noen ledninger, jeg lodda dem. å så festa jeg den modulen oppi taket med dobbelsidig tape oppunder taktrekket. tok en time i rolig tempo å montere. Funker som støpt, bare trykker to ganger på låseknappen på nøkkelen, så går luka igjen.

 

må ikke programeres med noe vagcom e.l,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår