Wicked Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by Jonaldo MX5 m/kompressor Denne har jeg siklet på lenge...... Bytt felger og du har norges feteste MX5! Du må se til å få kjøpt den nå da.. 140000 er visst vinterpris...blir dyrere med en gang det blir bart på veien. De som har prøvd den, vet at den er verdt pengene.. :D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Uten tvil MR2, Den har oppskriften i orden hvertfall med bakhjulstrekk og mid-engine. Helt annen klasse. Crx er "FF", da faller den helt igjennom. Mx-5 er "FR", det er bedre. Men MR er best, synes jeg. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Hva er vektfordelingen på MR2 ? Ryktene sier at de ikke er veldig tilgivende om man skulle presse over grensen. Har aldri prøvd en selv vel og merke... Det var en test i Drive for noen år tilbake hvor de sammenlignet MR2 (MK2 turbo?) mot Porche Boxter. Testen ble litt amputert da MR2'en med eier tidlig i testen fløy ut av banen i en sving med rompa først. Konklusjonen fra Bolneset & Co var at den var veldig nervøs og uforutsigbar i svinger. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Sjekk MR2 vs. Bora tråden i Media-forumet... Skal du se MR2 og hva som kan gå galt... ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by RaCk CRX såklart. :) Så forbannade enig:D CRX er gøy:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 nå skal det vel sies at MR2 Turbo ikke er en bil du bør ha,hvis du ikke har någenlunde peiling på hva du driver med (når du kjører).. lett å havne på skauen ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Midtstillt motor er jo ikke akkurat enkelt å ha med å gjøre.... Du bør øve deg litt før du starter å slenge med rumpa ja. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Silverboy og du er vinneren av sittepåtur til sommeren :D :D mx5 turbo kjedelig ? hehe. mitt valg ble mx5 forresten :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Helt klart MR2 :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Kjøpte mx5 nå før nyttår... Jeg fant ut at jeg skulle ha en sånn etter 5 svinger.. det sitter no så sinnsykt på veien.. Den første jeg prøvde hadde senkesett fra eibach(som ikke er spesielt stivt). Hadde en hylende passasjer til tider ;) det er så gøy at det er skummelt. Man kan gi på no værre i svinger. På tør asfalt slipper det nesten aldri. Når det først slipper så er man farlig langt over fartsgrensen. Har kjørt mot en 04 impreza sti mellom Hvalfangst monumentet i sandefjord(for de som er kjent). 110-120km/t mellom den store rundkjøringa på orginalt oppheng og piggfrie dekk. Er den eneste gangen jeg har tørt å presse bilen mot grensa. Imprezaen hadde problemer med å henge på i svingene :eek: mx5en mangler endel effekt men fy faen for noen kjøregenskaper. De som kaller den en frisørbil har bare ikke prøvd en! Gleder meg til gateslicks, senkesett og krengehemmere :cool: Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Jeg er usikker på.. Mx-5, MR2 MK2 og E30 cab! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Pacmania Kjøpte mx5 nå før nyttår... Jeg fant ut at jeg skulle ha en sånn etter 5 svinger.. det sitter no så sinnsykt på veien.. Den første jeg prøvde hadde senkesett fra eibach(som ikke er spesielt stivt). Hadde en hylende passasjer til tider ;) det er så gøy at det er skummelt. Man kan gi på no værre i svinger. På tør asfalt slipper det nesten aldri. Når det først slipper så er man farlig langt over fartsgrensen. Har kjørt mot en 04 impreza sti mellom Hvalfangst monumentet i sandefjord(for de som er kjent). 110-120km/t mellom den store rundkjøringa på orginalt oppheng og piggfrie dekk. Er den eneste gangen jeg har tørt å presse bilen mot grensa. Imprezaen hadde problemer med å henge på i svingene :eek: mx5en mangler endel effekt men fy faen for noen kjøregenskaper. De som kaller den en frisørbil har bare ikke prøvd en! Gleder meg til gateslicks, senkesett og krengehemmere :cool: I'm not Gay, But my Miata is :) (utdrag fra Mad Tv...Miata er beregnet i statene for å være den mest Gay bilen :) ) Synes nå MX5 er fin jeg da:) men ville selv valgt MR2 Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by AXi0N I'm not Gay, But my Miata is :) (utdrag fra Mad Tv...Miata er beregnet i statene for å være den mest Gay bilen :) ) Synes nå MX5 er fin jeg da:) men ville selv valgt MR2 det ryktet der har den fått utrolig ufortjent.. men det bryr meg INGENTING så lenge jeg har det moro bak rattet.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by Pacmania det ryktet der har den fått utrolig ufortjent.. men det bryr meg INGENTING så lenge jeg har det moro bak rattet.. Jaja:) det har den helt sikkert.. men det er jo ikke en maskulin bil.. driter nå i det..Og ikke kom med en dum sammenligning om at golf 2 ikke er en DODGE VIPER.. hehe.. så lenge man liker bilen og den er morro å kjøre:) Synes nå den MX5 med de nye lyktene er pen jeg da:).. vippe lyktene blir litt for mye OPP.. men det kan modifiseres.. Hørte også noe om at VW Bora var årets homsebil 2003 eller noe.. Flest registrerte homofile par hadde kjøpt vw Bora.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 modell Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Jeg synes du burde kjøpe mx5,koster jo bare 14 000 for turbokit,kjøper du intercooler så har du jo kanskje 160-170 hester,men den er jo litt frisør. Skal du ha mr2 turbo kan det bli stygt om vinteren dumt med forhjulstrekk på crx,men hvis du skal ha crx burde du ha versting motren på 160 gamp(som ikker er billig):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg