oddbjørn Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 har selv en mx-5 med turbo ca 160 hk 0,4 bar uten intercooler, blir intercooler å større bensindyser til neste år håper da på rundt 180 hk :D :D :D http:/members.cardomain.com/oddis men har altid synes at mr 2 `en er jæ... fin bil:op men falt for den mx-5`en jeg har nå å det har jeg ikke angret på Mvh oddbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedFox Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hiver meg på denne tråden :) Står mellom CRX Del Sol og MX-5 her også.. Har kjørt 3 mx-5'er og er mektig imponert over kjøreegenskapene selv.. Vektfordelinga på 50/50 merkes :) Det har nå gått en stund og jeg har også begynt å titt på CRX del sol VTi.. Forsikringa var faktisk billigere for meg på denne, og det ble jeg veldig overrasket over, så jeg vurderer seriøst å handle en CRX i stedet.. Egentlig har brutal akselerasjon imponert meg i lange tider, og det er vel egentlig det jeg er ute etter, samt litt gode kjøreegenskaper da.. Er veldig usikker på hva jeg bør gjøre.. Synes MX-5 trekker "greit" for å være 115hk, men 160hk på crx'en høres veldig fristende ut.. Jeg har også vurdert mx-5 for billige deler, noe crx'en ikke har. Jævli usikker på hvilken bil jeg bør satse på, de fleste sier at jeg ikke vil angre på kjøp av en CRX.. Men det samme sier MX-5 eiere om MX-5 :) Så det blir lixom fifty / fifty på begge bilene.. begge har plusser og minuser som oppveier hverandre.. Vanskelig valg.. :( Siter 2001 Volvo V40 1989 Peugeot 205 1,9 GTI -> 16v (Banebil prosjekt) x 1992 Honda CRX Del Sol VTI (Solgt) x 1991 Ford Escort 1.6i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Hvis du skal handle nå? Så ville jeg sett på de som var til salgs også veid de opp mot hverandre. Får du et bra eksemplar av del sol vti som slår kaka på mx5ene til salgs så kjøper du en del sol vti. I værstefall så piffer du den et hakk opp og selger den videre. Jeg tror ikke du vil angre på noen av kjøpa, selvom jeg vet hva jeg vil ha ;) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Toy. Mr 2 seff. Det er helt klart den heiteste av de 3 bilene :) Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 svaret er simpelt .. en Mk3 MR2 med Motoren fra Celica T-Sport .. helt umodifisert (utenom motorbytte) banker den Dritten av de fleste .. og det er ikke piss prek .. Slår versting Tubobiler ... 970kg + 190hester = FUN FUN FUN .. men dyrt (samme motor som sitter i dagen Lotus Elise og Exige) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Tja.. siden CRX både er stygg og grevling (fwd) så utgår jo den med høye kneløft.. så da står det igjen MR2 og MX5.. siden jeg er av typen som har mer sansen for å kjøre sidelengs enn fort så blir valget helt klart MX5.. det lille jeg har erfart av MR2 og MX5 tilsier at MX5 er vesentlig mer kontrolert på grensa .. men jeg er ingen ekspert på noen av bilene da.. :) men.. MX5 vinner valget :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Trodde det var en gammel post jeg..? Tipper fyren har bestemt seg (har ikke lest gjennom hele..)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Kebab gud svaret er simpelt .. en Mk3 MR2 med Motoren fra Celica T-Sport .. helt umodifisert (utenom motorbytte) banker den Dritten av de fleste .. og det er ikke piss prek .. Slår versting Tubobiler ... 970kg + 190hester = FUN FUN FUN .. men dyrt (samme motor som sitter i dagen Lotus Elise og Exige) øhm... en gammal nissan laurel kjører nok fra det der :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 skal vi vedde? "Best motoring" tok testen .. 1stk MR2 (mk3 med T-sport motoren), 1stk Honda S2000 mot 1stk Nissan 200SX (S14a med 280 turbo hester) og 1stk Nissan 200SX (S15 med 320 turbo hester) Mr2en og Hondaen var så og si Umodifisert .. litt vekt og understell men ellers langt fra så modifisert som 200SXene .. hvem vant? vel .. S15en .. men det var fordi MR2en bremset for å legge seg bak .. (for å vise forskjelden på N/A og Snurbo..) Mr2en ledet hele løpet frem til han bremset .. PS: S2000 tapte brutalt :P (Best motoring 6 selges hos Crazy tuning... synd de bare har 2 av best motoring DVDene da :( hint hint ) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Honda'n vekker absolutt ingen følelser i meg, MX5 ser ut som en smørklatt på hjul. Så det står mellom en av dem og MR2. For et vanskelig valg jeg her står ovenfor. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Kebab gud skal vi vedde? "Best motoring" tok testen .. 1stk MR2 (mk3 med T-sport motoren), 1stk Honda S2000 mot 1stk Nissan 200SX (S14a med 280 turbo hester) og 1stk Nissan 200SX (S15 med 320 turbo hester) Mr2en og Hondaen var så og si Umodifisert .. litt vekt og understell men ellers langt fra så modifisert som 200SXene .. hvem vant? vel .. S15en .. men det var fordi MR2en bremset for å legge seg bak .. (for å vise forskjelden på N/A og Snurbo..) Mr2en ledet hele løpet frem til han bremset .. PS: S2000 tapte brutalt :P (Best motoring 6 selges hos Crazy tuning... synd de bare har 2 av best motoring DVDene da :( hint hint ) Kan vi godt. Få en slik bil til bergen så skal den få kjøre mot en rusten 1987 modell nissan laurel med takgrind :D http://home.no.net/waldez/200sx/laurel/Laurelvsmotorvei%201.6bar.mpg ...... spinner på 4 gir ;) Rart S2000 taper brutalt da, har sett den kjøre fra mye rart på bane.. Den er jo kåret til beste sportser foran bmw, MB osv så kan jo ikke være så jævlig dårlig du vil ha den til. Ang. bil ville jeg valgt crx... den modellen før den som er nå vet jeg er en syk, syk bil! Den ligger så godt på veien at folk pisser i buksen viser man hva denne bilen er god for. En gocart, lav bil med et utrolig veigrep. Er ikke tull dette, prøv selv så vet dere hva X`en står for. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Honda'n vekker absolutt ingen følelser i meg, MX5 ser ut som en smørklatt på hjul. Så det står mellom en av dem og MR2. For et vanskelig valg jeg her står ovenfor. :rolleyes: Uff ja, du kan jo bare gjette hva jeg valgte. :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Hondaen Ang. bil ville jeg valgt crx... den modellen før den som er nå vet jeg er en syk, syk bil! Den ligger så godt på veien at folk pisser i buksen viser man hva denne bilen er god for. En gocart, lav bil med et utrolig veigrep. Er ikke tull dette, prøv selv så vet dere hva X`en står for. Har ligget å stanget bak crx i svingene på rudskogen, så så voldsomt veigrep kan det vel ikke være? Også hengt etter en kompis av meg, uten alt for store problemer;) Og en mr2 skal vel i teorien funke endel bedere enn min på svingete landevei. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Gå for enten verdens mest solgte sportsbil, MX-5 eller CRX :D MR2 er kjip...også er det en Toyota. Pensjonistbil nummer 1 :D Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Hondaen Er ikke tull dette, prøv selv så vet dere hva X`en står for. X'en står for Experiment :D CRX= Civic Renesanse Xperiment elr no :D hehe så er det den står for :D hehe. men er enig asså, crx'en er den jeg hadde valgt, selv om jeg ville valgt den fra genrasjonene tidligere noe jeg kommer til å gjøre:D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.